درگیری فیزیکی الکس اسپارگارو با آندره یانونه


موتوجی‌پی ایران – الکس اسپارگارو ، موتورسوار تیم آپریلیا، در حاشیه ی تست قطر با هم تیمی خود، آندره یانونه که به اتهام مصرف مواد ممنوعه از شرکت در رقابت های موتوجی‌پی منع شده، دچار درگیری شد و به صورت او سیلی زد. این درگیری از جایی شروع شد که یانونه، ساخت موتور جدید تیم آپریلیا را طبق دستورالعمل خود دانست و بیان کرد: این موتور فوق العاده ای است و...

موتوجی‌پی ایرانالکس اسپارگارو ، موتورسوار تیم آپریلیا، در حاشیه ی تست قطر با هم تیمی خود، آندره یانونه که به اتهام مصرف مواد ممنوعه از شرکت در رقابت های موتوجی‌پی منع شده، دچار درگیری شد و به صورت او سیلی زد.

این درگیری از جایی شروع شد که یانونه، ساخت موتور جدید تیم آپریلیا را طبق دستورالعمل خود دانست و بیان کرد:

این موتور فوق العاده ای است و می‌توان آن را قدم بزرگی رو به جلو دانست. امیدوارم هرچه زودتر به رقابت ها بازگردم زیرا خود را بخش جدایی ناپذیر این پروژه می‌دانم.

الکس اسپارگارو در این رابطه گفت:

خود یانونه می‌داند این حرف ها واقعیت ندارد و این حرف ها تنها یک بی احترامی بزرگ به من، مهندسین، مکانیک ها و مخصوصا بردلی اسمیت، موتور سوار تست ما بود.

من در آپریلیا هم تیمی های زیادی داشتم و هیچ گاه با هیچ کدام از جمله یانونه درگیری نداشتم اما باید بگویم که رابطه ی خوب ما به پایان رسیده. او در فصل گذشته از تمامی پیشنهادات من استفاده کرد و می‌توانم بگویم در نود درصد مواقع پشت من قرار داشت، پس این عادلانه نیست که بخواهد مرکز توجه باشد و همه چیز را به اسم خود تمام کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار