استان اصفهان رتبه نخست کشور در کاهش هدررفت آب را دارد


استان اصفهان رتبه نخست کشور در کاهش هدررفت آب را دارد

معاون امور مشترکان اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان به بیش از یک میلیون و 200 هزار مشترک خدمات ارائه می دهد و در این بخش حدود 16.2 درصد هدر رفت آب را دارد.

رضا رضایی، امروز (چهارشنبه-۷ اسفند) در مراسم تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان، با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های آب و فاضلاب استان اصفهان به سمت خدمات غیرحضوری رفته است، اظهار کرد: به طور کلی ۱۰۰ درصد قبوض آب در استان اصفهان پیامکی شده و تمام خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می شود.

رضایی با بیان اینکه هدف فعلی آب و فاضلاب خدمات غیر حضوری در بخش روستایی است، گفت: سعی دارید پس از یکپارچه سازی ادارات شهری و روستایی خدمات بهتری به مشترکان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه اکیپ های اداره آب و فاضلاب روزانه در حال گشت زنی هستند، گفت: در سال ۹۸ از فعالیت بیش از ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز جلوگیری کردیم که با پرداخت بدهی و جریمه برطرف شده است.

معاون امور مشترکان اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان رتبه اول جلوگیری از هدر رفت آب در کشور را دارد، گفت: اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک خدمات ارائه می دهد و در این بخش حدود ۱۶.۲ درصد هدر رفت آب را دارد.

حذف آبرسانی سیار هدف آب و فاضلاب اردستان

همچنین فرماندار اردستان گفت: اداره آب و فاضلاب یکی از دستگاه های مهم برای پیشرفت و شکوفایی هر منطقه است.

حمیدرضا تاملی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب و مخصوصا بخش روستایی نیازمند تلاش بیشتر هستیم، افزود: امروز وضعیت آب رسانی سیار در شان نظام جمهوری اسلامی نیست و باید تلاش کنیم به سمت یک وضعیت پایدار حرکت کنیم. در شهرستان اردستان مشکل تامین آب نداریم و با ایجاد مجتمع های آبرسانی، مشکل آب رسانی را برطرف می کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بیش از ۴۵ روستا در شهرستان اردستان به صورت تانکر آبرسانی می شود، گفت: حذف آبرسانی سیار باید یکی از اصلی ترین اهداف مدیریت آب و فاضلاب شهرستان باشد. از اجرای پروژه سامانه دوم آب رسانی به شهرستان بیش از ۱۰ سال گذشته و هنوز ۱۰ درصد هم پیشرفت نداشته که انتظار داریم شهرستان های نطنز و اردستان که از این پروژه نفع می برند، این موضوع را به نتیجه برسانند.

تاملی با بیان اینکه موضوع تکمیل شبکه فاضلاب شهری اردستان، مهاباد و زواره یکی دیگر از موضوعاتی است که از مدیریت جدید انتظار رسیدگی آن را داریم، گفت: شهرهای اردستان، زواره و مهاباد با بیش از ۲۵ هزار جمعیت نیازمند بودجه ملی است که از استان درخواست داریم در این خصوص مطالعات اولیه آن را در اختیار ما قرار دهد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی