ارسال 226 اثر به جشنواره کودکانه «فهما»/ کشف و توانمندسازی استعداد هنری بچه‌های مسجد


ارسال 226 اثر به جشنواره کودکانه «فهما»/ کشف و توانمندسازی استعداد هنری بچه‌های مسجد

جشنواره کودکانه «فهما» با هدف شناسایی، آموزش و توانمندسازی استعدادهای هنری بچه‌های مسجد در ایام دهه فجر انقلاب برگزار و طی مدت فراخوان آن 226 اثر در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مجری طرح ها و برنامه ها و همایش ها و جشنواره های مختلف بود.

بنابر این گزارش، جشنواره کودکانه «فهما» ازجمله این برنامه ها بود که با استفاده از ابزار هنر و تکنولوژی روز و فضای مجازی از 12 بهمن آغاز شد و تا 30 بهمن ادامه داشت.

در طول مدت فراخوان این جشنواره، 226 اثر در سامانه بچه های مسجد ثبت شد که 19 اثر در بخش نقالی، 18 اثر در بخش نمایش، 30 اثر در بخش سرود، 20 اثر در بخش شعرخوانی، 25 اثر در بخش قصه گویی، 27 اثر در بخش خوشنویسی و 87 اثر در بخش نقاشی به ثبت رسیده است.

این گزارش می افزاید: حضور کودکان در عرصه های هنری، شناسایی استعدادها، آموزش و توانمندسازی استعدادهای هنری و ورود این استعدادها به میدان جریان تولیدات فاخر و سالم از اهداف طراحی و برگزاری جشنواره کودکانه فهما است.

جشنواره کودکانه فهما می کوشد با تربیت هنرمندان ارزشی و انقلابی به ویژه در گام دوم انقلاب، فرصت حضور بچه های مسجد در عرصه هنر و هنرورزی را فراهم کند.

گفتنی است، داوری آثار ارسالی به این جشنواره تا 20 اسفند ماه ادامه دارد و پس از آن نفرات برتر معرفی و تقدیر می شوند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)