ساختمان 70 ساله بیمارستان قدیمی سلماس طعمه حریق شد


ساختمان 70 ساله بیمارستان قدیمی سلماس طعمه حریق شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس از وقوع آتش سوزی در ساختمان 70 ساله بیمارستان قدیمی سلماس خبر داد.

دکتر حمیدرضا جباری در گفت و گو با ایسنا در اینخصوص گفت: ساعت ۷:۲۰ دقیقه امروز صبح بدنبال اعلام خبر آتش سوزی در ساختمان بیمارستان قدیمی سلماس نیروهای ایستگاه های ۱، ۲ و ۳ آتشنشانی سلماس به همراه عوامل شبکه بهداشت و درمان و شهردار سلماس در محل حادثه حاضر شده و اقدام به اطفای حریق کردند.

جباری بیان کرد: باتوجه به چوبی و شیروانی بودن سقف بیمارستان حریق شدت می یافت و آتش نشانان برای کنترل حریق و جلوگیری از سرایت به ساختمان های اطراف مجبور به تخریب سقف و بنای این ساختمان شدند.

وی افزود: این ساختمان بیش از ۷۰ سال قدمت داشت و در سال ۸۶ حکم تخریب آن از طرف دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی صادر شده بود و با توجه به این مسئله خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته و صرفا اندکی زیان مالی به جهت وجود برخی لوازم در آن به بار آورد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس تصریح کرد: آتشنشانان و عوامل شهرداری سلماس توانستند پس از ۷ ساعت عملیات اطفای حریق و پشتیبانی آتش را خاموش کنند.

جباری ضمن تقدیر ازحضور و اقدام به موقع عوامل نیر وهای انتظامی، آتشنشانی و شهرداری و مرکز بهداشت سلماس بیان کرد: بررسی ها برای تشخیص علل وقوع این آتشسوزی ادامه دارد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماهانه ٩٣٠ تُن آرد در بین نانوایی‌های نقده توزیع می‌شود