شرایط برای تبدیل کیش به پایتخت زمستانی ورزش مهیاست


شرایط برای تبدیل کیش به پایتخت زمستانی ورزش مهیاست

کیش-ایرنا- آب و هوای مناسب و امکانات و تجهیزات موجود در کیش به همراه شرایط خوب اقامتی، از ویژگی هایی است که می توان با استفاده از آنها کیش را به پایتخت زمستانی ورزش کشور تبدیل کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز پنجشنبه پس از حضور در مجموعه ورزشی المپیک و دیدار با احسان حدادی تنها مدال آور المپیکی ایران در رشته دو میدانی (مقام دوم پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲لندن) در جمع خبرنگاران افزود: این جزیره شرایط لازم را برای برگزاری اردوهای ورزشی دارد و یکی از رویکردهای اصلی سازمان منطقه آزاد کیش نیز حمایت از این برنامه ها و همکاری با نهادها و متولیان ورزشی کشور است.

غلامحسین مظفری اضافه کرد: به همین منظور نوسازی و بازسازی مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار قرار گرفته و برنامه های دیگری مانند ساخت پیست مخصوص دو و میدانی نیز در برنامه بودجه سال آینده بررسی خواهد شد.

وی همچنین در جمع اعضای اردوی تیم ملی پاراتیراندازی نیز حاضر شد و ضمن گفتگو با سرپرست و اعضای تیم در جریان روند تمرینات آنان قرار گرفت.

شرایط برای تبدیل کیش به پایتخت زمستانی ورزش مهیاست

مظفری اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش های انجام شده برای برقراری شرایط مناسب این اردو، ورزشکاران دغدغه ای جز تمرین نداشته باشند.

اردوهای ورزشکاران رشته دو و میدانی و تیراندازی برای آمادگی شرکت در المپیک ۲۰۲۰توکیو هم اکنون در کیش در حال برگزاری است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟