ابراز همدردی پارلمان اروپا با ترکیه


گزارشگر پارلمان اروپا در مورد ترکیه به دنبال شهادت 33 سرباز ترک توسط رژیم سوریه اظهار داشت: ما غمگین هستیم.

ناچو سانچز آمور گزارشگر پارلمان اروپا در مورد ترکیه به دنبال شهادت 33 سرباز ترک توسط رژیم سوریه اظهار داشت: "ما غمگین هستیم."

وی در این رابطه برای شهدای نیروهای مسلح ترکیه پیامی صادر کرد.

در بخشی از پیام سانچز چنین آمده است: "ما از مرگ سربازان ترکیه ناراحت هستیم و از تحولات منطقه بسیار نگرانیم. اتحادیه اروپا یک متحد بسیار قابل اعتمادی (برای ترکیه) است. "

از سوی دیگر دبیرکل ناتو، ینس استولتنبرگ نیز با محکوم کردن حملات روسیه به ادلب، از رژیم سوریه و حامیان آن خواست تا به حملات خود در ادلب پایان دهند.

ایالات متحده آمریکا نیز به صراحت اعلام کرد که "ما در کنار ترکیه، همپیمانمان در ناتو ایستاده ایم".

وزارت امور خارجه آمریکا گزارش داد که آنها پس از وقوع این حمله خائنانه "بسیار نگران" شده اند.

این وزارت خانه اعلام کرد:"ما در حال ارزیابی بهترین گزینه های حمایت از ترکیه در قبال این بحران هستیم."

همچنین ارسین تاتار نخست وزیر جمهوری ترک قبرس شمالی در حساب توییتر خود نوشت: "با تاسف عمیق با خبر شدیم که تعدادی از سربازان برادر ترک ما که برای متوقف کردن تروریسم و پایان دادن به تهدیدات علیه ترکیه در ادلب حضور داشتند در پی یک حمله خائنانه به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند. به رغم ارتکاب هر خیانتی از سوی هر کسی، ملت ترک را از امنیت و حاکمیت خود محروم نخواهیم کرد و این افراد در نهایت دچار شکست کامل خواهند شد. به نام خود و به نام ملت تورک قبرس، از صمیم قلب با ترکیه ابراز همدردی می کنیم و برای شهدا از درگاه حضرت حق رحمت و برای مجروحیان نیز طلب شفای عاجل داریم. "




ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟