گتوزو: می‌خواهم با توپ به زیبایی قیافه برد پیت و بدون توپ به زشتی قیافه من بازی کنیم


گتوزو: می‌خواهم با توپ به زیبایی قیافه برد پیت و بدون توپ به زشتی قیافه من بازی کنیم

سرمربی پارتنوپی با مثالی جالب، سبک بازی تیمش را توضیح داد.

طرفداری- پس از برد 2-1 ناپولی مقابل تورینو در هفته بیست و ششم سری آ، جنارو گتوزو گفتگوی جالبی با خبرنگاران داشت. در 9 بازی اخیر ناپولی در همه رقابت ها 7 برد، 1 تساوی و تنها 1 شکست در کارنامه تیم گتوزو دیده می شود.

گتوزو در مصاحبه ای با DAZN گفت:

تیم از هر نظر پیشرفت کرده است. از نظر روحی، جسمی و ذهنی به وضوح بهتر شده ایم. در نتایج تیم هم ثبات دیده می شود بنابراین باید همینطور پیش برویم. واقعا از عملکرد بچه ها خوشم آمد البته به جز 4-5 دقیقه ابتدایی و 4-5 دقیقه پایانی که از دست آنها عصبانی شدم. واقعا نگران دیدار با تورینو بودم. هفته سختی را سپری کردیم و احتمال می دادم در این بازی به مشکل بخوریم. با این حال بچه ها بسیار خوب ظاهر شدند.

همچنان باید اهمیت هر توپ را درک کنیم. بعضی اوقات تنبل می شویم. مثلا آن گل را نباید می خوردیم. همچنین باید در یک سوم هجومی زمین و در تمام کردن موقعیت ها بسیار بهتر کار کنیم. هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده و باید با نگرشی حرفه ای به کارمان ادامه بدهیم.

وقتی آمدم ابتدا تاکید کردم ناپولی باید به 40 امتیاز برسد تا ماندن تیم در سری آ تضمین شود. از این حرف، منظوری داشتم. تیم واقعا آشفته بود و بد تمرین می کرد. شاید شکست مقابل پارما و فیورنتینا به خاطر اشتباه من بود. تیم را به شیوه ای به زمین فرستادم که هنوز برای آن آماده نشده بود. واقعا در آن زمان هنوز یک تیم نشده بودیم. می شنوم که مردم می گویند تیم های گتوزو به سبک کاتناچیو (دفاع مطلق و ضدحمله) بازی می کنند اما واقعا اینطور نیست. فقط تاکید زیادی روی حفظ تعادل دفاع و حمله دارم. داشتن دفاعی مستحکم ابتدا به خط هافبک و سپس خط حمله کمک می کند.

می خواهم وقتی توپ را در اختیار داریم به نحوی بازی کنیم که به زیبایی قیافه برد پیت به نظر برسیم. همچنین وقتی توپ را نداریم و نیاز است آنرا دوباره بگیریم، به زشتی قیافه من بازی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟