فرماندار جوانرود از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی تجلیل کرد


فرماندار جوانرود از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی تجلیل کرد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود طی مراسمی از سروش عبدالهی قهرمان جهان کونگ فو، اوین مرادی عضو تیم ملی ووشو و دارنده مدال طلا جوانان جهان و وندا رحمانی عضو تیم ملی کشتی کلاسیک تجلیل کرد.

فرماندار جوانرود روز یکشنبه در این مراسم گفت: نگاه به ورزش، یک نگاه ملی و توسعه یافته است و هر جامعه ای که ورزشکار بیشتری داشته باشد از ناهنجاری ها به دور است و جامعه، عاری از هرگونه آسیب اجتماعی خواهد شد.

رستگار یوسفی افزود: ساماندهی خیرین ورزشی و جذب حمایت کننده مالی نیاز ضروری ورزش جوانرود است.

وی اظهارداشت: باید روسای هیات ها و مربیان و ورزشکاران پیش کسوت برای جذب جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی تلاش مضاعف کنند.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: زلزله فرصتی برای بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی بود و در این راستا بسیاری از سالن های ورزشی این شهرستان تعمیر و تجهیز و یا در حال بهسازی و بازسازی هستند.

یوسفی افزود: سال گذشته چهار میلیارد تومان برای ورزش شهرستان جوانرود هزینه شده است.

محمدمحمدی رییس اداره ورزش و جوانان جوانرود نیز نبود اسپانسر و حامیان مالی را مهمترین مشکلات ورزشی این شهرستان دانست.

رییس هیات کشتی جوانرود هم گفت: ورزشکاران این شهرستان با کسب مدال‌های مختلف و حضور موفق در مسابقات ورزشی گوناگون افتخارآفرینی‌های بسیاری را برای این شهرستان کسب کرده‌اند که باید برای ارایه خدمات به این قشر، توجه بیشتری را به حوزه ورزش داشته باشیم.

سیداحمد امیری افزود: فرهنگ سازی مردم و مسوولان در راستای استقبال از قهرمانان و مدال آوران ورزشی در بدو به ورود به شهرستان امری ضروری است.

وی اظهارداشت: تقویت ورزشکاران و ایجاد اشتغال برای آنان و معرفی قهرمانان ورزشی و تقدیر از آنها در حضور مردم می‌تواند انگیزه بالایی در جوانان دیگر ایجاد کند تا به ورزش روی بیاورند.

شهرستان جوانرود ۳۳ هیات ورزشی و بیش سه هزار و ۵۰۰ ورزشکارسازمان یافته دارد.

شهرستان جوانرود با بیش ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟