تلاش شرکت Elliott Management برای تغییر مدیرعامل توئیتر


شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری قصد دارد تا با ورود به جمع سرمایه‌داران توئیتر، مدیرعامل این شرکت را با شخصی دیگر جایگزین کند.

تلاش شرکت Elliott Management برای تغییر مدیرعامل توئیتر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که ممکن است طی آن مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری الیوت منیجمنت، میلیاردری به نام پاول سینگر به عنوان سرمایه‌گذار فعال به توئیتر بیاید و جای مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران، جک دورسی را بگیرد. مدیریت الیوت یک تصمیم سخت برای توئیتر ایجاد کرده است و می‌خواهد جک دورسی را با یک مدیری که خود انتخاب می‌کند جایگزین کند.

مشکلات مدیرعامل توئیتر

به نظر نمی‌آید که جک دورسی بتواند جایگاه خود را بدون کمک و پشتیبانی حفظ بکند، از جهتی دیگر توئیتر تنها در صورتی می‌تواند به مدیر عامل خود کمک کند که دیگر سرمایه‌گذاران به نفع ماندن وی رای دهند و درخواست سرمایه‌گذاری Elliott Management را رد کنند. منابع خبری همچنین مدعی شدند که شرکت سرمایه‌گذاری الیوت سعی دارد تا سه جایگاه مدیریتی اصلی شرکت را در دست خود بگیرد. گفتنی است اگر این اتفاق قبل از رای گیری صورت گیرد و سپس مراحل نظر سنجی انجام شود، شرکت الیوت منیجمنت به راحتی می‌تواند آرا را بر علیه دورسی جمع کند.

تلاش شرکت Elliott Management برای تغییر مدیرعامل توئیتر

گفته می‌شود شرکت سرمایه‌گذاری Elliott Management روش مدیریتی دورسی را مشکل‌ساز می‌داند. این شخص همچنین در نقش مدیرعامل Square نیز قرار دارد و پیش‌تر اعلام کرده بود که علاقه دارد شش ماه از سال را برای شغل دیگر خود به آفریقا برود. از طرف دیگر شرکت الیوت منیجمنت توسط یک میلیاردر با نام پاول سینگر مدیریت می‌شود که به صورت متعدد به حذب جمهوری‌خواه‌ها کمک مالی می‌کند. گفتنی است که توئیتر به زودی به سالگرد آغاز کار خود و ۱۳ سالگی شدنش در اواخر ماه مارس نزدیک می‌شود. این در حالی است که توئیتر در حال حاضر از کمبود قیمت سهام رنج می‌برد و پیش‌بینی می‌شود این شرکت نتواند مانند رقیب خود فیسبوک، رشد سهامی داشته باشد. شرکت فیسبوک در حال حاضر سهامش را با قیمتی حدود ۱۹۰ دلار معامله می‌کند و در هر فصل یک رشد قیمت دارد، اما توئیتر فعلا بر روی ۴۰ دلار مانده است و همیشه از رشد پیاپی در قیمت سهام رنج برده است.

بیشتر بخوانید: جهان برای مبارزه با ویروس کرونا از چه فناوری‌هایی کمک گرفته است؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!