منصوری جزو شرکت هایی بود که به رسم سال های قبل می خواست با پروژه های متعدد حضوری پررنگ در ژنو داشته باشد. مرسدس AMG G63 تقویت شده یکی از پروژه های جذاب این تیونر پرآوازه بود که برای رونمایی در ژنو برنامه ریزی شده بود. شاسی بلند آلمانی باتوجه به موتور قدرتمند خود در حالت استاندارد هم حرف های زیادی برای گفتن دربرابر رقبا دارد. اما از نظر منصوری هنوز جا برای پیشرفت وجود داشته و G63 AMG از پتانسیل های ظاهری و فنی بیشتری بهره مند است.
برای ارتقای نمای ظاهری AMG G63، مهندسین منصوری یک کیت بدنه اختصاصی توسعه داده اند. این کیت اجزایی مثل کاپوت، سپر جلو و عقب جدید، رکاب های جانبی، گلگیرهای خیلی متورم و چراغ های سقفی را شامل می شود؛ ضمن این که جلوپنجره موسوم به پانامریکانا به رنگ مشکی درآمده و رینگ های استاندارد با نمونه های غول آسا ۲۴ اینچی که دارای پره های Y شکل هستند، جایگزین شده است.
در بخش فنی، با بازنگری های صورت گرفته در موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو و استفاده از سیستم اگزوز اسپرت، قدرت خروجی از ۵۸۵ اسب بخار به ۷۲۰ واحد ارتقا پیدا کرده است. منصوری درباره فاکتورهایی مثل شتاب و حداکثر سرعت حرفی به میان نیاورده، ولی بد نیست بدانید AMG G63 در حالت استاندارد در عرض ۴.۵ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و قادر است نهایت سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. ولی حداکثر سرعت زمانی قابل تحقق است که مشتری پکیج Driver را سفارش دهد، در غیر این صورت رقم مربوطه به ۲۲۰ کیلومتر در ساعت تقلیل می یابد.
برای دست پرورده جدید منصوری قیمتی در حدود ۳۳۰ هزار یورو( معادل تقریباً ۳۶۱ هزار دلار) تعیین شده که تقریباً دو برابر AMG G63 استاندارد است. ناگفته نماند تیونر معروف برابوس هم قصد داشت از پروژه ای به نام ۸۰۰ Adventure XLP در ژنو ۲۰۲۰ پرده برداری کند. این پروژه در واقع یک پیکاپ مبتنی بر G63 بوده و قدرت موتور آن ۸۰۰ اسب بخار اعلام شده است. به گفته برابوس این پیکاپ شتابی برابر با ۴.۸ ثانیه داشته و میتواند به آخر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. تیونر آلمانی برای هر دستگاه ۸۰۰ Adventure XLP قیمت پایه ای برابر با ۳۸۹, ۸۳۱ یورو( معادل ۴۲۴ هزار دلار) تعیین کرده است.