اجرای پویش «پنجره_ فولاد» با نیت شفای بیماران کرونایی/ جامعه به امید حاصل از توسل نیاز دارد


اجرای پویش «پنجره_ فولاد» با نیت شفای بیماران کرونایی/ جامعه به امید حاصل از توسل نیاز دارد

حجت‌الاسلام عباسی با اعلام اجرای پویش مردمی «پنجره_ فولاد»، گفت: در این پویش هر شب ساعت 8 برای یک دقیقه به منظور شفای بیماران مبتلا به کرونا و برطرف شدن این بیماری، به امام رضا(ع) متوسل می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین «حبیب عباسی» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از اجرای پویش مردمی «پنجره_ فولاد» خبر داد و اظهار کرد: این پویش در این ایام که ویروس کرونا در کشور شیوع یافته و تعدادی از هموطنان ما به آن مبتلا شده اند هر شب ساعت هشت و از طریق توسل یک دقیقه ای به امام رضا(ع) برای شفای بیماران کرونایی اجرا می شود.

مدیر گروه نقد وهابیت مرکز تخصصی کلام و ادیان حوزه علمیه قم ادامه داد: این روزها برخی از مردم درگیر بیماری کرونا هستند و هم بسیاری دچار درگیری های روحی و متاسفانه ناامیدی شده اند، در این میان اتصال روحی به بارگاه امام رضا(ع) و پنجره فولاد حضرت(ع) که همیشه ماوایی برای شفای بیماران بوده و است و زائران دیده اند بیماران را برای شفا کنار این پنجره می آورند، می تواند سبب آرامش و ان شاءالله شفای بیماران شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه باید مردم را به رعایت مسائل بهداشتی توجه دهیم، نباید فراموش کنیم که توسل به اهل بیت(ع) و مددخواهی از آنها نیز مشکل گشا است چنان که در روایت آمده اهل بیت(ع) سبب نجات امت هستند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه بیان کرد: از این رو، این روزها که زیارت حضوری محدود شده و دسترسی به مشاهد شریفه در مضیقه است آنهم در ماه رجب که ماه زیارت مخصوص امام رضا(ع) است، اگر همه در یک زمان مشخص یعنی ساعت 8 شب دل ها را یک‌دله کرده و متوجه امام رضا(ع) کنیم هم به روحیه بخشی به مردم کمک می کند و هم انشاءالله سبب شفای بیماران می شود.

مدیر موسسه پژهشی ذوالفقار تاکید کرد: در این پویش در ساعت ۲۰ (۸) هر شب با ایستادن به سمت مضجع نورانی امام رضا (ع) در هر جا و هر مکانی برای یک دقیقه بعد از قرائت دعای تعجیل برای ظهور امام زمان (عج)، سلامتی و عافیت مسلمانان و دیگر انسان‌ها را از ویروس کرونا طلب می‌کنند و خواستار رفع این بلا می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کودکی همیشه دلداده امام رضا (ع) بوده ایم. هر وقت حرم آقا می‌رفتیم پنجره فولاد محل شفاخواهی مریض‌هایی بود که از راه دور و نزدیک آمده بودند. حال در این روزها که هموطنان ما بیمار هستند یا بیمار کرونایی دارند و در این زمینه نگرانی در وجودشان هست،‌ دل‌هایمان را هر شب ساعت ۸ روانه حرم امام رضا (ع) کنیم.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به آیدی panjerepholad@ در ایتا و تلگرام مراجعه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی