بسته شدن مرکز سامانه «تصمیم» با هدف پیشگیری از انتشار کرونا


بسته شدن مرکز سامانه «تصمیم» با هدف پیشگیری از انتشار کرونا

ابراهیمی گفت: مرکز سامانه «تصمیم» که با هدف کاهش طلاق، ایجاد شده است، یکی از پرمراجع ترین، بخش هاست که سامانه آن با هماهنگی مقامات کشوری و استانی تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از انتشار کرونا، بسته شده است.

«هادی ابراهیمی»، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بهزیستی شهرستان شیراز برای قابله با کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: از نخستین روزهای انتشار این ویروس، کاهش تردد و حضور در اماکن پر رفت و آمد مورد توجه بهزیستی شیراز قرار گرفت.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز ادامه داد: سامانه «تصمیم» که با هدف کاهش طلاق، ایجاد شده است، یکی از پرمراجع ترین، بخش هاست که سامانه آن با هماهنگی مقامات کشوری و استانی تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از انتشار کرونا، بسته شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مراجعان به ساختمان مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز، علیرغم بسته شدن سایت و ارسال پیامک در این زمینه به متقاضیان، بدون در نظر گرفتن شرایط و احتمال شیوع بیماری به اداره بهزیستی مراجعه می کنند.

ابراهیمی از مراجعان درخواست کرد: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را می گذرانیم و بعد از ثبت نام در سامانه «تصمیم» به شرکت در کلاس های مشاوره و انجام مراحل قانونی دیگر، نیز نیاز است از متقاضیان درخواست داریم که صبوری کنند و به محض شروع به کار سامانه، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسته شدن سامانه با یک نگاه ویژه برای ارتقاء سلامت عمومی به انجام رسیده است و همگی باید در این شرایط، با اجتناب از حضور در مراکز و مجامع شلوغ، برای مهار این ویروس در جامعه، همکاری گسترده داشته باشیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی