عزم کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا برای مقابله با کرونا


عزم کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا برای مقابله با کرونا

کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا هم همچون بسیاری از کانون های مساجد کشور، برای مقابله با کرونا وارد عمل شده است و با ضد عفونی کردن مسجد و کانون به سلامتی نمازگزاران کمک می کند.

« مجتبی چادرنشین» امروز( 13 اسفند ) در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، توجه به نظافت و اطلاع رسانی درست از جمله تاکیدات برای مقابله با کرونا اعلام شده است و در این بخش با تمام توان وارد شدیم.

مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا گفت: تلاش برای اطلاع رسانی و آگاهی رسانی در کانون مسجد به مردم با قوت در دستور کار است چرا که اولین گام برای مقابله با این ویروس آگاهی رسانی درست است.

چادر نشین افزود: محدود کردن نذورات و ضدعفونی کردن همه محوطه مسجد و کانون و همچنین رعایت نظافت از موارد مهمی بود که انجام شد و اکنون کانونی سالم و به دور از کرونا داریم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سختی برای مقابله با کرونا پیش رو داریم، تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید همگان وارد میدان شوند و در این بخش اطلاع رسانی درست و واقعی انجام دهند تا جامعه از این ویروس در امان بماند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی