سرنوشت نامعلوم مسابقه ی موتوجی‌پی تایلند 2020


موتوجی‌پی ایران –پس از لغو مسابقه ی موتوجی‌پی قطر 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا، دولت تایلند اعلام کرد که به دلیل شیوع این ویروس، مسابقه ی موتوجی‌پی تایلند در تاریخ سوم فروردین برگزار نخواهد شد و برگزاری آن به تعویق خواهد افتاد. پس از نشست رسمی مسئولین FIM و دولت تایلند، این تصمیم گرفته شد تا این مسابقه در تاریخ سوم فروردین برگزار نشود. گرچه...

موتوجی‌پی ایران –پس از لغو مسابقه ی موتوجی‌پی قطر 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا، دولت تایلند اعلام کرد که به دلیل شیوع این ویروس، مسابقه ی موتوجی‌پی تایلند در تاریخ سوم فروردین برگزار نخواهد شد و برگزاری آن به تعویق خواهد افتاد.

پس از نشست رسمی مسئولین FIM و دولت تایلند، این تصمیم گرفته شد تا این مسابقه در تاریخ سوم فروردین برگزار نشود. گرچه تاریخ دقیقی درباره ی زمان برگزاری این مسابقه منتشر نشد.

دولت تایلند اعلام کرد که لغو این مسابقه به دلیل مشکلات اتباع ایتالیا و دیگر کشور ها برای مسافرت نبوده و این تصمیم صرفا جهت پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری گرفته شده است.

گرچه اخبار دقیقی مبنی بر تاریخ شروع مسابقات موتوجی‌پی فصل 2020 در دست نیست اما امید بر آن است که در روز هفدهم فروردین، مسابقات به میزبانی تگزاس در کشور آمریکا آغاز شود و در روز سی و یکم فروردین در کشور آرژانتین ادامه پیدا کند. اکنون کشور آرژانتین ممنوعیتی برای ورود اتباع کشور های آلوده به کرونا وضع نکرده اما با توجه به روند سریع شیوع این بیماری نمی‌توان به ادامه ی این قضیه مطمئن بود.

سرنوشت نامعلوم مسابقه ی موتوجی‌پی تایلند 2020سرنوشت نامعلوم مسابقه ی موتوجی‌پی تایلند 2020

پیشنهادی که از جانب دورنا مطرح شد، انتقال تاریخ برگزاری مسابقه ی تایلند به تاریخ برگزاری مسابقه ی آراگون بود.

کارملو ازپلتا، مدیر عامل دورنا، در مصاحبه ی خود گفت:

ممکن است تاریخ گرند پری آراگون را به تایلند اختصاص دهیم و مسابقه ی آراگون را به زمانی دیگر انتقال دهیم. اما ابتدا باید با مسئولین برگزاری در این رابطه بحث کنیم و ببینیم آیا این تغییر امکان پذیر خواهد بود یا نه.

دورنا اعلام کرد تا تلاش خود را می‌کند تا مسابقات را ادامه دهد و فصل 2020 را در بهترین شرایط ممکن برگزار کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو