بازگشت سلامتی به 2 بیمار کرونایی در اسدآباد همدان


بازگشت سلامتی به 2 بیمار کرونایی در اسدآباد همدان

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از اعلام تأیید دو مورد تست مثبت کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بیماران مذکور خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

دکتر بهنام رضا مخصوصی اظهار کرد: همانگونه که‌پیش بینی می‌شد و برآوردهای علمی نشان می‌داد که احتمال ابتلا به کروناویروس در شهرستان اسدآباد دور از انتظار نیست، پس از ارسال نمونه‌های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش‌های مربوطه و اعلام موارد منفی، توسط آزمایشگاه تخصصی، روز گذشته دو مورد تست ابتلا به کروناویروس در اسدآباد مثبت اعلام شد.

وی افزود: بیماران مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بودند، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری، خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و کماکان توسط همکاران حوزه بهداشت دانشکده در حال پیگیری مستمر هستند.

مخصوصی تصریح کرد: این دانشکده وظیفه خود می‌داند در نخستین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم شهرستان در میان بگذارد و انتظار دارد، مردم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیرمستند که موجب تشویش و اضطراب عمومی می شود، توجهی نکنند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، وی یادآور شد: انتظار ما کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده‌ در عین آرامش و آگاهی بوده و برای کنترل و متوقف کردن این ویروس، در خانه بمانید و از ترددهای غیرضروری جداً خودداری کنید.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


بیش از 170 هزار تن گندم در همدان خریداری شد