دانلود فیلم ایده اصلی

دانلود فیلم ایده اصلی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی
زبانفارسی
روز انتشار16 مرداد
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان103 دقیقه
فروش گیشه4٬125٬428٬000
کارگردانآزیتا موگویی

بازیگران :

بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، شهباز نوشیر، مأنوس گاوراس، آندره‌آ ماچالکیدو، ایرینا مانژوسوا، واروارا لارمو

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که : ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رویا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم های این قصه منجر به پیچیدگی هایی در روایت آن می شود.

معرفی فیلم ایده اصلی

دانلود فیلم ایرانی ایده اصلی : “ایده اصلی” فیلمی به کارگردانی آزیتا موگویی و تهیه کنندگی مهدی کریمی تفرشی محصول سال 1397 می باشد. فیلمنامه این فیلم را نیز امیر عربی نگاشته است.

فیلم “ایده اصلی” که دومین ساخته سینمایی آزیتا موگویی بعد از فیلم “تراژدی” می باشد، نخستین بار در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است.

“ایده اصلی” ژانری اجتماعی و گاها معمایی دارد که فیلمبرداری آن از اواخر مرداد ماه سال 1397 در جزیره کیش آغاز و در لوکیشن های متعددی در شهرهای مالاگا و بارسلون در اسپانیا، شهر کلن در آلمان و همچنین قبرس جنوبی و کانادا ادامه پیدا کرد.

داستان فیلم “ایده اصلی” حول محور خیانت ها و دروغ ها می چرخد، دروغ هایی که حتی رئیس یکی از شرکت های حاضر در یک مناقصه بزرگ برای گرفتن پروژه ای در جزیره هندورابی در جنوب ایران بین ایران و اسپانیا میگوید. مهندس سعید پارسا (بهرام رادان) که چندسالی است از همسرش رویا عضدی (مریلا زارعی) جدا شده و رئیس یکی از شرکت های حاضر در مناقصه است. در این میان کسان دیگری نیز به اهداف دیگر سعی در برنده شدن در این مناقصه را دارند به نحوی که حتی حاضر به گفتن دروغ به دوست دیرینه خود هستند، افراد بسیاری به طمع گرفتن پول باد آورده و برنده شدن، در این مناقصه شرکت کرده اند. همچنین در ضمن داستان این فیلم، به مسائلی همچون موضوع فساد مالی مناقصات بین المللی، رانت های پشت معاملات میلیون دلاری کاسبان تحریم و فساد اخلاقی این قشر، پرداخته شده است.

دانلود فیلم ایده اصلیدانلود فیلم ایده اصلی

در این فیلم بهرام رادان به عنوان نقش اصلی فیلم در نقش سعید پارسا، مریلا زارعی در نقش رویا عضدی، پژمان جمشیدی در نقش نیما، مهرداد صدیقیان در نقش رامین، هانیه توسلی در نقش لاله بیهقی و شهباز نوشیر در کنار بازیگرانی از یونان و قبرس به نام های آندره آ ماچالکیدو، مانوس گاوراس، واروارا لارمو و ایرینا مانژوسوا به ایفای نقش پرداخته اند.

از حواشی این فیلم می توان به شایعه ممنوع التصویری هانیه توسلی یکی از بازیگران اصلی این فیلم اشاره کرد که باعث ایجاد زمزمه هایی مبنی برعدم پخش تیزر و پوستر های منتشر شده فیلم که در آن تصاویر هانیه توسلی بوده است شد. البته این موضوع بعد از مدتی توسط مدیرکل روابط عمومی صداوسیما تکذیب شد.

جالب است بدانید ساره بیات بازیگر مطرح کشور قرار بوده است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد اما به دلایلی حضورش در این فیلم منتفی شد. همچنین گویا قرار بوده است حسن معجونی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون نیز در این فیلم به ایفای نقش بپردازد که به دلیل همزمان بودن این فیلم سینمایی با یکی از تئاتر های او در کشور فرانسه، حضور او نیز در این فیلم منتفی شد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “ایده اصلی” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم ایده اصلیدانلود فیلم ایده اصلی

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی ایده اصلی

کارگردان: آزیتا موگویی، تهیه کننده: مهدی کریمی تفرشی، نویسنده: امیر عربی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، سرپرست: تدوین بهرام دهقان، مجری طرح: پژمان هادوی، موسیقی: بهزاد عبدی، طراحی و ترکیب صدا: پرویز آبنار، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی، مدیر تولید: محمد حیدر قلی، طراح گریم: سودابه خسروی، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، عکاس: علی نیک رفتار، مدیر تدارکات: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ایما استمراری، منشی صحنه: غزل رشیدی، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، دستیار اول صحنه: رشید حسینی، دستیاران صحنه: حامد ظریفی، ابراهیم ناصری، مسئول لباس: نفیسه ناصرنیا، دستیارگریم: آیدین فرضی، هامین مرادی، دستیار صدا: مهدی یگانه، دستیار فیلمبردار: حامد عزت خواه، بهادر مافی، صابر کامیان، پیمان حقانی پرست، وحید حاتمی کیا، مهدی پیران، دستیار تولید : پویان قافله باشی، دستیار تدارکات: امیر کشاورز، پشتیبانی تولید: علیرضا عرفانی، همیار تدارکات: صادق پیاده کوهسار، فیلم پشت صحنه: رویا حسینی، مشاور امور رسانه ای: مهیار جوادیفر، مدیران تبلیغات: میثم میرزائی، آریان امیرخان، کمپانی تولید خارج از کشور: آریا پرسیس، مشاور پروژه: رضا کریمی، سرمایه گذاران: آزیتا موگویی، مهدی کریمی تفرشی، شرکت توسعه گردشگری شهر آئین، با حمایت منطقه آزاد کیش، توزیع کننده: خانه فیلم

5 / 5 ( 6 votes )