استعفاهای چندباره یک مدیر شهرداری | رئیس سازمان ورزش از بین ٥٧ نامزد انتخاب شد


استعفاهای چندباره یک مدیر شهرداری | رئیس سازمان ورزش از بین ٥٧ نامزد انتخاب شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از پیگیری جدی برای اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در واگذاری اماکن ورزشی شهرداری به سازمان ورزش خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا جوادی یگانه در آیین معارفه مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به استعفاهای مکرر مجید رباطی رئیس سابق این سازمان، گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران، سازمانی دشوار با مسائلی متعدد است و آقای رباطی نیز به رغم تلاش های خوبی که داشتند، چند مرتبه بار استعفا دادند.

وی افزود: بر آن شدیم تا طی فراخوانی از افراد واجد شرایط برای همکاری در این سمت، دعوت به عمل آوریم. با بررسی رزومه های ارسالی ۵۷ نفر، ۱۰ نفر مورد تأیید قرار گرفتند و در نهایت به جمع بندی در مورد مدیریت این سازمان توسط آقای محسنی رسیدیم که در سوابق خود، کارنامه ای موفق در شهرداری منطقه ۱۷ از خود به جای گذاشته اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران موضوعاتی نظیر انحراف از بودجه سازمان ورزش، لزوم هدایت منابع مالی در راستای گسترش ورزش همگانی در شهر تهران و ساماندهی بیش از ۳ هزار نیروی رسمی و غیررسمی مرتبط با این سازمان را حائز اهمیت برشمرد.

حجت نظری، رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز در این آیین، لزوم ایجاد تغییرات در راستای استفاده از همه ظرفیت های شهری به منظور گسترش ورزش همگانی و ارائه خدمات به شهروندان تهرانی را ضرورتی انکارناپذیر برشمرد.

نظری گفت: بهره برداری از تمام پتانسیل های شهری و نه فقط شهرداری می تواند ما را در ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان کمک کند. تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به منظور یک سو کردن اهداف در راستای گسترش ورزش همگانی، فرضی واجب است.

نظری افزود: نگاه ما به ورزش همگانی در شهر تهران نگاهی انتفاعی نیست. ما هرگز در صدد درآمدزایی از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران نیستیم بلکه معتقدیم باید شرایطی را فراهم کنیم تا افرادی که امکان استفاده از ورزش در بخش های دیگر را ندارند، بتوانند به سهولت از این امکانات استفاده کنند.

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: با برنامه ریزی و اجرای دقیق و نظارت مستمر، ثابت می کنیم سازمان ورزش شهرداری تهران، سازمانی پویا، کارا و کار بلد است.

وی در تشریح اولویت های کاری دوره جدید مدیریت سازمان ورزش شهرداری تهران، گفت: در مرحله اول، ساماندهی حقوق پرسنل را در دستور کار قرار می دهیم و در این راستا اولویت هایی همچون رسیدگی به وضعیت نگهبانان و کارگران توجه جدی خواهیم داشت زیرا من خادم مردم هستم و شأن خود را تنها در خدمت به مردم می بینم.

کد خبر 490195

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


10 سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور