احزاب و مقامات سیاسی درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفتند


احزاب و مقامات سیاسی درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفتند

تهران- ایرنا- مقامات سیاسی و کشوری در پیام های جداگانه‌ای درگذشت فاطمه رهبر منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و نماینده دوره‌های هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی امروز شنبه در سن ۵۵ سالگی در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. به همین مناسبت شخصیتها و مقامات درگذشت وی را تسلیت گفتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی با تسلیت درگذشت منتخب مردم تهران اظهارداشت: «خبر درگذشت فاطمه رهبر نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب مٶتلفه اسلامی موجب تالم و تاثر اینجانب شد. ایشان در طول عمر پربرکت خود چه به عنوان نماینده ادوار مختلف مجلس چه در مسئولیت‌های دیگر نقش مهمی در فعالیت‌های فرهنگی خاصه در حوزه امور بانوان و خانواده داشته‌اند.»

رییس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی هم با تسلیت درگذشت مرحوم فاطمه رهبر گفت: «خبر درگذشت فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را که از بانوان متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود موجب تاثر و تاسف فراوان شد. اینجانب ضمن تسلیت به خانواده وی، از خداوند متعال علو درجات و رحمت الهی برای آن مرحومه و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌کنم».

حضور و فعالیت موثر در سنگرهای مختلف

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت فاطمه رهبر اظهار داشت: فاطمه رهبر که در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای مختلف حضور و فعالیت موثر داشته و منشأ خدمات بسیاری بود و نیز درگذشت جمعی از جامعه پزشکی کشور و سایر هموطنان عزیزمان، مایه تأثر فراوان شد. این ضایعه را خدمت خانواده‌های آنها تسلیت می‌گویم و علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آنان، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان، از درگاه حضرت حق خواستارم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور خاطرنشان کرد: از تلاش‌ها و زحمات مجاهدان عرصه سلامت، پزشکان و پرستاران عزیز در این برهه حساس کشور کمال تشکر را دارم.

فراکسیون زنان مجلس در پی درگذشت فاطمه رهبر

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی هم در پیامی به مناسبت درگذشت فاطمه رهبر منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام کرد: «در کمال تاسف و تاثر با خبر شدیم که فاطمه رهبر منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دار فانی را وداع گفت. این ضایعه را به مردم شریف، جامعه بانوان و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوییم و امیدواریم که روح آن مرحومه آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و شکیبایی مسئلت می‌کنیم.»

فاطمه رهبر؛ نمونه ای از زنان فاطمی و زینبی است

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای در پی گذشت فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد: «منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم که عمر پُر برکت خودش را در خط ولایت، و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و خدمت به ملت و محرومان و نظام مقدس اسلامی گذراند. این بانوی وارسته که سه دوره نمایندگی مجالس شورای اسلامی را در گذشته همراه معاونت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خدمت در صدا وسیما با عفاف و حجاب برتر را در کارنامه خود دارد، نمونه‌ای از زنان فاطمی و زینبی، ایران اسلامی است.

حزب موتلفه اسلامی این ضایعه را به محضر ولی امر مسلمین، ملت بزرگ ایران به ویژه مردم تهران و جامعه بانوان و اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور تسلیت گفته برای وی علو درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد و اطمینان دارد که راه این بانوی مجاهد و فداکار را همراهان او ادامه خواهند داد.

جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در پیامی درگذشت فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را تسلیت می‌گوید و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان آن عزیز سفر کرده از خداوند متعال در این مصیبت بزرگ صبر و شکیبایی مسالت می‌کند.

"فاطمه رهبر" نفر دوازدهم منتخبان مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه‌ اسلامی، روز شنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری در ۵۵ سالگی درگذشت.
وی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده مردم تهران در ادوار هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی بوده است.

خدمات فاطمه رهبر ذخیره‌ آخرت ایشان خواهد بود

حسین جابری انصاری معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه هم در پیامی درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفت و اظهارداشت: درگذشت مظلومانه سرکار خانم فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، معاون کمیته امداد امام خمینی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و منتخب تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را به همسر و فرزندان و خانواده و دوستان و همکاران ایشان تسلیت گفته، از درگاه خداوند قادر متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت و مغفرت و برای همه بازماندگان صبر و اجر طلب می کنم. ان‌شاءالله تلاش ها و خدمات ایشان، ذخیره یوم الحساب او خواهد بود.

فاطمه رهبر چهره‌ای تاثیرگذار بود

محمد باقر قالیباف شهردار پیشین و منتخب مردم تهران هم با تسلیت درگذشت فاطمه رهبر اظهار داشت: فعالیت‌های ارزنده ایشان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی به ویژه در ایام نمایندگی مجلس شورای اسلامی، از ایشان چهره‌ای تاثیرگذار ساخته بود که همواره مجدّانه در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران می کوشید.

اینجانب ضایعه درگذشت خانم دکتر رهبر را به مردم شریف حوزۀ انتخابیۀ تهران، خانواده گرامی، معزز و انقلابی ایشان و دوستان و همکاران او به ویژه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تسلیت گفته و از درگاه حیّ متعال، برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر آرزو می کنم.

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضفعان انقلاب اسلامی هم در پیامی درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفت.
در پیام فتاح آمده است: درگذشت ناگهانی خواهر انقلابی، مومنه، متعهد، اخلاق مدار و دارای سوابق ارزشمند در عرصه خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرحومه سرکار خانم دکتر فاطمه رهبر را خدمت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، حزب موتلفه اسلامی، کارکنان، مدیران و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان صدا و سیما، همسر محترم، فرزندان و همه بازماندگان صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

محمد رضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس هم درگذشت فاطمه رهبر به خانواده و بستگان داغدار و اعضای حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفت و برای آن مرحومه از خداوند متعال علو درجات و حشر با حضرت زینب (س) و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت کرد.

جبهه پایداری هم در پیامی به مناسبت درگذشت فاطمه رهبر اعلام کرد: «ایشان از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود که منشا خدمات شایانی در ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.»

در پیام تسلیت جبهه پایداری ‌آمده است:‌ «جبهه پایداری انقلاب اسلامی این ضایعه را به بازماندگان ایشان، همکاران ایشان در حزب موتلفه اسلامی و عموم مردم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و مغفرت برای روح آن مرحومه خواستار است.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکسهای آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار و همسرش