دانلود سریال پایتخت 6 فصل ششم

دانلود سریال پایتخت 6 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراستانی، کمدی، هیجانی
زبانفارسی
روز انتشار2 فروردین
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها15
مدت زمان55 دقیقه
کارگردانسیروس مقدم

بازیگران :

محسن تنابنده، ریما رامین‌ فر، احمد مهرانفر، هومن حاجی‌ عبداللهی، بهرام افشاری، مهران احمدی، نسرین نصرتی، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، خسرو امیرصادقی، شایان برزوئی پور، سلمان خطی، عاطفه باقری

خلاصه داستان :

پایتخت قصه‌ های خانواده‌ ای اهل شمال را که سادگی و صمیمیت آنها زبانزد عام و خاص است به تصویر می کشد.

معرفی سریال پایتخت 6 فصل ششم

دانلود سریال ایرانی پایتخت 6 فصل ششم: سریال “پایتخت 6” مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی محسن تنابنده و آرش عباسی و تهیه کنندگی الهام غفوری می باشد که در سال 1398 تولید شده است و در نوروز 1399 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. فصل ششم سریال پایتخت هیچ ربطی به فصل پنجم این سریال ندارد و سیر داستان هم ربطی به “پایتخت 5” نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.

دانلود سریال پایتخت 6 فصل ششمدانلود سریال پایتخت 6 فصل ششم

فیلمنامه فصل ششم سریال پایتخت بر خلاف پنج فصل قبل این سریال که توسط محسن تنابنده و نگارش مرحوم خشایار الوند انجام گرفته بود، این بار توسط محسن تنابنده به همراه آرش عباسی نگاشته شده است. در روز های پایانی سال گذشته که خشایار الوند، نویسنده جوان این سریال درگذشت، بسیاری از قول و قرار ها درباره نشر “پایتخت 6” به‌ هم ریخت تا اینکه سرانجام آرش عباسی جایگزین او برای نگارش فیلمنامه در کنار محسن تنابنده شد.

فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی از 16 آذر ماه 1398 از شیرگاه آغاز شده است. فیلمبرداری این سریال در لوکیشن ها مختلفی از جمله شیرگاه، ساری، قائم‌شهر، جاده، جنگل، نمک آبرود، چالوس، آمل، کمپ تمرینی باشگاه فوتبال نساجی مازندران، ورزشگاه آزادی تهران و زیولا انجام گرفته است.

از نکات جالب فیلمبرداری سریال “پایتخت 6” انجام گرفتن بخش هایی از فیلمبرداری این مجموعه در بازی پرسپولیس و نساجی در تاریخ ۶ دی ماه ۱۳۹۸ بوده است که در آن شخصیت بهتاش (بهرام افشاری) به عنوان گلر دوم تیم نساجی مازندارن با شماره ی 55 و کلاهی به شکل کلاه پیتر چک خضور دارد و به ایفای نقش می پردازد.

دانلود سریال پایتخت 6 فصل ششمدانلود سریال پایتخت 6 فصل ششم

تغییرات فصل ششم سریال پایتخت

از نکات جالبی که در فصل ششم سریال پایتخت اتفاق می افتد حذف شخصیت جالب و پر طرفدار بابا پنجعلی (علیرضا خمسه) و گذشته شدن مدت زیادی از مرگ شخصیت او پیش از شروع این فصل و همچنین حضور روح او در این فصل از سریال پایتخت اشاره کرد. در مورد حذف شخصیت بابا پنجعلی در این فصل گفته شده است که هم بازیگر نقش و هم دیگر عوامل سریال نمی توانستند از یک شخصیت تکراری محتویات تازه تری در بیاورند و بهترین تصمیم برای آن حذفش بود، تا به فصل جدید ضربه ای وارد نشود.

از دیگر اتفاقات این فصل می توان به حضور دوباره بهبود (مهران احمدی) و پیدا شدن او از آفریقا، دروازه بان شدن بهتاش (بهرام افشاری) در تیم نساجی مازندران، سیاسی شدن نقی (محسن تنابنده)، ارازل شدن ارسطو (احمد مهرانفر) و ازدواج رحمت (هومن حاجی عبداللهی) اشاره کرد. همچین جالب است بدانید که بهنام بانی خواننده مطرح کشور در بخش کوتاهی از این سریال حضور پیدا کرده است.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود تمامی قسمت های سریال “پایتخت 6” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود سریال پایتخت 6 فصل ششمدانلود سریال پایتخت 6 فصل ششم

عوامل تولید مجموعه تلویزیونی پایتخت 6

کارگردان: سیروس مقدم، تهیه کننده: الهام غفوری، نویسنده: محسن تنابنده، آرش عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی

دانلود سریال پایتخت 6 فصل ششمدانلود سریال پایتخت 6 فصل ششم

5 / 5 ( 2 votes )