پدرام: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند


پس از آنکه وزیر خارجه آمریکا درباره تشکیل دولت موازی توسط عبدالله گفته بود که واشنگتن از هرگونه تلاش برای ایجاد دولت موازی یا هرگونه استفاده از زور برای حل اختلافات سیاسی مخالفت می‌کند، داکتر عبداللطیف پدرام رهبر حزب کنگره ملی افغانستان...

پس از آنکه وزیر خارجه آمریکا درباره تشکیل دولت موازی توسط عبدالله گفته بود که واشنگتن از هرگونه تلاش برای ایجاد دولت موازی یا هرگونه استفاده از زور برای حل اختلافات سیاسی مخالفت می‌کند، داکتر عبداللطیف پدرام رهبر حزب کنگره ملی افغانستان گفت: واشنگتن جز تجاوزگری و اشغال چیزی را به‌رسمیت نمی‌شناسد و اکنون دیگران را از دفاع از حقوق شان منع می‌کند.

پدرام در توییتی نوشت: آمریکا رژیمی است که جز ادبیات و منطق زور، تجاوزگری و اشغال هیچ صلح و خیر و حق بشری و عدالتی را به‌رسمیت نمی‌شناسد و دیگران را حتی از انجام یک حرکت مدنی برای دفاع از حق و حقوق مسلم شان برحذر داشته و در واقع تهدید می‌کند.

رهبر حزب کنگره ملی افزود: پامپئو و دولت آمریکا اگر به حق و عدالت و مدنیت و اراده‌ آزاد مردم احترام داشتند، اشرف غنی را با استفاده از زور و اجبار رئیس جمهور ما اعلام نمی‌کردند .
پدرام در ادامه تصریح کرد: نه فریب آمریکا را می‌خوریم و نه از آن می‌ترسیم، اگر مردم اراده کنند، به قول یکی از بزرگان: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کد (9)


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم