آلودگی هوای البرز ادامه دارد


آلودگی هوای البرز ادامه دارد

کرج - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: آلودگی هوای این استان تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

محمد رضا فلاح نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنابراین تشدید غلظت آلایندها را در روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۲۲ لغایت۲۳ اسفنده) خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان طبق الگوهای پیش یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه به دلیل رخداد لایه وارونگی در سطوح پایینی جو است و کاهش سطح کیفیت هوا به تناوب در سطح ناسالم برای گروه های حساس و ناسالم برای همه گروه ها مورد انتظار است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید کرد: با توجه به احتمال بروز علایم تنفسی در افراد حساس و همچنین تشدید بیماری های قلبی، ریوی، توصیه می شود افراد مبتلا به این بیماری ها ، سالمندان و کودکان، فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و همچنین از تردد غیر ضرور وسایل حمل و نقل در سطح شهر خودداری به عمل آید.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان های استان البرز به عنوان روسای مدیریت بحران هر شهرستان باید ضمن حفظ آمادگی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم اقدامات لازم را مدنظر قرار دهند.

همچنین براساس اعلام هواشناسی استان البرز هوای چهارشنبه هفته‌جاری، صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی، دمای کمینه و بیشینه بین هفت تا ۲۰ درجه بالای صفر،‌ ناسالم برای گروه‌های حساس و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز