مراکز خرید ضایعات تعطیل شوند


مراکز خرید ضایعات تعطیل شوند

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: شهرداری، نیروی انتظامی و دادگستری براساس قانون مراکز خرید ضایعات و زباله‌ها را تعطیل کنند.

مهرداد سالاری روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به امکانات محدود شهرداری و اجراییات دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی در ساماندهی دستفروش ها همکاری و شرایطی فراهم شود که با فاصله مناسب فعالیت کنند و توزیع اقلام بهداشتی در این اماکن در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی که واترجت دارند به یاری و کمک نیروهای شهرداری بیایند و در ضدعفونی اماکن عمومی اهتمام داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمامشاه تاکید کرد: مسوول بازارچه ارز خودجوش تعطیل کرده و اتحادیه امور صنفی هم همین کار را انجام بدهند.
هدایت حاتمی معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: تمام فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی تأمین کننده اقلام ضروری فعال هستند و هیچ گونه برنامه ای برای تعطیلی این واحدها نداریم.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که تاکنون آزمایش کرونا ۷۹ نفر از آنان مثبت اعلام شده است و هشت نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا ۱۰ هزار ۷۵ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و سه هزار و ۲۷۶ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به ۱۱۳ گسترش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!