ورامینی ها مغازه های خود را تعطیل کردند


ورامینی ها مغازه های خود را تعطیل کردند

تهران- ایرنا- تعدادی از کسبه شهرستان ورامین با تشکیل پویش مردمی تعطیلی صنوف، داوطلبانه نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود اقدام کردند.

به گزارش ایرنا، تعدادی از کسبه ورامین از روز شنبه با راه‌اندازی پویشی مردمی، داوطلبانه نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود به مدت دو هفته اقدام کردند تا از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود.

یکی از کسبه شهرستان ورامین که این پویش را راه‌اندازی کرده است، امروز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : از صبح تا حالا، بیش از ۱۷۰ نفر از کسبه شهرستان ورامین به این پویش پیوسته و مغازه‌های خود را به صورت خودجوش تعطیل کرده‌اند.

علی تاجیک افزود: تغییر باید از خود ما شروع شود. اگر مردم به سهم خود احساس مسئولیت کرده و در برابر شیوع ویروس کرونا ایستادگی کنند، قطعا این بیماری شکست خواهد خورد.

وی تصریح کرد: اگر کسبه به مدت دو هفته مغازه‌های خود را تعطیل کنند، مردم در خیابان‌ها حاضر نشوند و فعالیت‌های مسئولان بر اساس ضوابط وزارت بهداشت به درستی انجام شود، قطعا ویروس کرونا شکست می‌خورد.

تاجیک گفت: قطعا دیگر کسبه شهرستان ورامین نیز به این پویش می‌پیوندند و با قطع زنجیره انسانی، این بیماری ریشه‌کن خواهد شد.

ورامین بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)