آیا سوزوکی مدعی قهرمانی موتوجی‌پی 2020 است؟


موتوجی‌پی ایران –بیست سال از آخرین پیروزی سوزوکی در رقابت های موتوجی‌پی می‌گذرد. از آن زمان به بعد تیم سوزوکی دچار عملکرد سینوسی شد و در سال 2008 با بحران شدید مالی مواجه شد. این تیم از سال 2015 به طور جدی به رقابت ها بازگشت و از آن موقع تا به امروز، عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشت. اکنون بعد از 5 سال تلاش سخت، سرانجام مدل جدید موتور این تیم...

موتوجی‌پی ایران –بیست سال از آخرین پیروزی سوزوکی در رقابت های موتوجی‌پی می‌گذرد. از آن زمان به بعد تیم سوزوکی دچار عملکرد سینوسی شد و در سال 2008 با بحران شدید مالی مواجه شد. این تیم از سال 2015 به طور جدی به رقابت ها بازگشت و از آن موقع تا به امروز، عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشت. اکنون بعد از 5 سال تلاش سخت، سرانجام مدل جدید موتور این تیم یعنی GSX-RR 2020 منتشر شد که می‌توان آن را جزو برترین موتورهای این فصل از رقابت های موتوجی‌پی دانست.

تیم سوزوکی به همراه موتورسواران خود یعنی الکس رینز و جوان میر توانست در تست های پیش فصل قطر عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد.

دیوید بریویو، رئیس تیم سوزوکی، در رابطه با تیم خود گفت:

بعد از پشت سر گذاشتن فصل دشواری مثل 2019، ما به دنبال رسیدن به هدف خود یعنی کسب جایگاه و عملکرد بهتری هستیم. فصل 2018 برای ما فصل خوبی نبود زیرا نتوانستیم در آن جایگاهی بدست آوریم اما در فصل 2019 اوضاع از این نظر کمی بهتر بود و توانستیم دو مرتبه مقام اول را کسب کنیم و انتظار داشتیم فصل را در جایگاه سوم به پایان برسانیم اما نشد. بنابراین اولین هدف ما در سال جاری بهبود عملکرد تیم است. تلاش ما بر این بود تا به صورت متفاوتی ظاهر شویم و نه تنها بر روی انجین موتور، بلکه بر روی دیگر جزئیات مانند مسائل آیرودینامیکی توجه بسیاری داشته باشیم و آن ها را مرتبا مورد آزمایش قرار دهیم.

من نمی‌خواهم قبل از مسابقات توضیح زیادی در این رابطه بدهم اما همین کافیست که بگویم جو گاراژ ما بسیار خوب است و همه چی مرتب به نظر می‌رسد. ما امید زیادی به امسال خواهیم داشت.

آیا سوزوکی مدعی قهرمانی موتوجی‌پی 2020 است؟آیا سوزوکی مدعی قهرمانی موتوجی‌پی 2020 است؟ الکس رینز و جوان میر

در واقع این موتور سوزوکی را می‌توان بخشی از پازل موفقیت دانست و نقاط قوت دیگر این تیم در دیگر قسمت ها، موتورسواران این تیم یعنی الکس ریز و جوان میر می‌باشند. این قضیه پوشیده نیست که سایر تیم ها به ویژه دوکاتی به دنبال جذب موتورسواران برتر هستند و موتورسواران سوزوکی در صورت درخشش در فصل پیش رو می‌توانند گزینه های جذابی برای این تیم ها باشند.

الکس رینز در مصاحبه ی خود گفت:

من احساس اعتماد به نفس زیادی دارم. شرایط بسیار خوب است و ما از یک سال گذشته قدم بزرگی رو به جلو برداشتیم و می‌توانم بگویم که اکنون در آمادگی کامل هستیم.

جوان میر، دیگر موتور سوار این تیم در مصاحبه‌ ی خود گفت:

حقیقت این است که من به جمع نفرات برتر نزدیک شده ام و باید سرعت و توان خود را در مسابقات نشان دهم. ما باید همان طور که در زمستان تمرین کردیم ادامه دهیم و اینگونه باید انتظار اتفاقی خارق العاده داشته باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...