جدیدترین جزئیات از جانشین مک لارن P1


جدیدترین جزئیات از جانشین مک لارن P1

جانشین مک لارن P1 طبق انتظارات در سال 2024 از راه خواهد رسید و احتمالاً از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد. مایک فلوویت مدیر اجرایی این خودروساز بریتانیایی در مصاحبه با کار اند درایور اعلام کرده مک لارن به تولید پیشرانه‌های درون‌سوز در سال‌های آینده ادامه خواهد داد و فعلاً برای تولید هایپرکاری الکتریکی … The post جدیدترین جزئیات از جانشین...

جانشین مک لارن P1 طبق انتظارات در سال 2024 از راه خواهد رسید و احتمالاً از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد.

جدیدترین جزئیات از جانشین مک لارن P1

مایک فلوویت مدیر اجرایی این خودروساز بریتانیایی در مصاحبه با کار اند درایور اعلام کرده مک لارن به تولید پیشرانه‌های درون‌سوز در سال‌های آینده ادامه خواهد داد و فعلاً برای تولید هایپرکاری الکتریکی متقاعد نشده است.

او گفته است:

ما فعلاً نوع قوای محرکه جانشین P1 را اعلام نکرده‌ایم. واضح است که به جلو نگاه می‌کنیم و در این خودرو از تکنولوژی هیبریدی یا الکتریکی استفاده خواهیم کرد. من خودروهای الکتریکی را دوست دارم و این اواخر آن‌ها را بسیار زیاد رانده‌ام. این خودروها برای کاربری‌های عادی پاسخگو و راحت هستند و پرفورمنسی باورنکردنی دارند اما زمان شارژ آن‌ها زیاد است. برای مثال 765LT را در نظر بگیرید: ما می‌دانیم افراد زیادی با این خودرو به پیست خواهند رفت. اگر این خودرو دارای قوای محرکه الکتریکی بود شما شاید 30 دقیقه منتظر شارژ باتری آن می‌ماندید و سپس چند دوری در پیست حضور پیدا می‌کردید. این وضعیت خوبی نیست.

موضوع جالب اینکه دولت بریتانیا اخیراً اعلام کرده تا سال 2035 فروش خودروهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی را متوقف خواهد کرد و بازار خودروی این کشور در اختیار خودروهای الکتریکی و هیدروژنی خواهد بود.

جدیدترین جزئیات از جانشین مک لارن P1

فلوویت اظهار داشته مک لارن با دیگر خودروسازان برای استثنا شدن محصولات هیبریدی‌اش از قوانین جدید لابی خواهد کرد. صرف‌نظر از نتیجه‌ی این لابی‌ها، فلوویت می‌گوید دیگر بازارهای مهم جهانی همچنان پذیرای خودروهای هیبریدی در آینده خواهند بود.

جدیدترین جزئیات از جانشین مک لارن P1

او خاطرنشان ساخته است:

من همیشه فکر کرده‌ام خودروهای الکتریکی بازار متفاوتی دارند. همچنین عقیده دارم تفاوت‌های زیادی بین بازارها وجود داشته و برخی کشورها همچون چین به‌شدت به دنبال الکتریکی سازی هستند و برخی بازارها دراین‌باره سخت‌گیری چندانی ندارند. در کل شما باید استراتژی متنوعی برای قوای محرکه محصولات خود طی 20 تا 30 سال آینده داشته باشید.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!