حال هر 3 بیمار مبتلا به کرونا در اشنویه مساعد است


حال هر 3 بیمار مبتلا به کرونا در اشنویه مساعد است

مهاباد-ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه با اشاره به ابتلای سه نفر در این شهرستان به بیماری کرونا گفت: حال عمومی هر سه نفر مساعد است.

ابوبکر افشنگ روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به غیر از این سه نفر، مورد مشکوک دیگری در بیمارستان اشنویه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۲ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه و یک نفر نیز در بیمارستان اشنویه بستری هستند.

وی بیان کرد: مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان شامل ۲ نفر مرد و یک نفر زن هستند که هیچ کدام نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند.وی ضمن درخوا

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه ضمن دعوت از شهروندان برای حضور مستمر در منزل گفت: استراحت، مصرف مایعات، قرنطینه خانگی و رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین نکات درمان و پیشگیری از انتقال بیماری برای افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا است.

به گزارش ایرنا شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر جان خود را از دست داده اند.

براساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی آذربایجان‌غربی تاکنون ۲۲۴ نفر در این استان به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


برداشت زعفران در روستای «عسگرآباد کوه» ارومیه