دوکاتی : تاخیر در برگزاری مسابقات به نفع بعضی ها شد


موتوجی‌پی ایران – لویجی دالیگنا، مدیر کل دوکاتی، معتقد است که تیم رپسول هوندا به همراه قهرمان خود یعنی مارک مارکز، بیشترین سود را از تاخیر پیش آمده در برگزاری مسابقات می‌برند. شیوع ویروس کرونا باعث لغو شدن مسابقه آغازین فصل 2020 موتوجی‌پی در قطر شد و به دنبال گسترش این ویروس، مسابقات تایلند، آمریکا و آرژانتین نیز لغو شدند و زمان برگزاری آن به...

موتوجی‌پی ایران – لویجی دالیگنا، مدیر کل دوکاتی، معتقد است که تیم رپسول هوندا به همراه قهرمان خود یعنی مارک مارکز، بیشترین سود را از تاخیر پیش آمده در برگزاری مسابقات می‌برند.

شیوع ویروس کرونا باعث لغو شدن مسابقه آغازین فصل 2020 موتوجی‌پی در قطر شد و به دنبال گسترش این ویروس، مسابقات تایلند، آمریکا و آرژانتین نیز لغو شدند و زمان برگزاری آن به وقتی دیگر موکول شد. اکنون در صورت عدم تغییر در جدول کنونی مسابقات، این فصل از رقابت ها می‌بایست در تاریخ 14 اردیبهشت در اسپانیا شروع شود.

این تغییر در برگزاری مسابقات بدین معنا بوده که مارک مارکز می‌تواند مدت زمان بیشتری را بعد از عمل جراحی شانه خود استراحت کند، مشکلی که خود او نیز در تست های پیش فصل به آن اعتراف کرد. از سوی دیگر موتور تیم هوندا نیز در تست های پیش فصل با مشکلاتی مواجه بود که در آخر با ادعای مارک مارکز، این مشکل مشخص شد و اکنون این تاخیر در برگزاری مسابقات، فرصت لازم را به هوندا داده تا بتواند به ایرادات این نسخه رسیدگی کند.

دوکاتی : تاخیر در برگزاری مسابقات به نفع بعضی ها شددوکاتی : تاخیر در برگزاری مسابقات به نفع بعضی ها شد دنیلو پتروچی و مارک مارکز

مدیر عامل دوکاتی در مصاحبه خود با اسکای ایتالیا گفت:

این تاخیر بیشتر از هر کس برای مارک مارکز سود داشت زیرا او از نظر جسمی آماده نبود اما اکنون این زمان را دارد که این وقت را به آمادگی جسمانی خود اختصاص دهد و خود را آماده تر از قبل سازد. از طرفی این زمان برای تیم ها فرصت مناسبی شد تا بر روی موتورها مترکز شوند و ایرادات خود را رفع کنند. اکنون هوندا و آپریلیا از این فرصت کمال استفاده را خواهند برد.

لغو مسابقه ی قطر ضربه گسترده ای به دوکاتی وارد کرد، مسابقه ای که آندره دویزیوسو در دو فصل اخیر در آن رتبه نخست را کسب کرده بود. من معتقد هستم که اگر این مسابقه نیز به تعویق می‌افتاد، دویزیوسو و دنیلو پتروچی می‌توانستند نتیجه ی خوبی کسب کنند.

بعد از تست های اخیر و شبیه سازی های انجام شده، من این اطمینان را دارم که تیم ما عملکرد خوبی خواهد داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریز زیر چکمه های ارتش سرخ - جلد 2