توزیع 8 هزار محلول ضدعفونی در شیروان


توزیع 8 هزار محلول ضدعفونی در شیروان

بجنورد- ایرنا- فرماندار شیروان گفت: 8 هزار بسته محلول ضدعفونی دست و سطوح به صورت رایگان بین مردم این شهرستان توزیع شد.

امین رضا مرآتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به تهیه اقلام بهداشتی از محل کمکهای نقدی مردم خصوصا کشاورزان، عصر دیروز با هماهنگی و همکاری ادارات بهداشت و درمان، پست و مجمع خیرین سلامت، محلول های ضدعفونی در بین مردم توزیع شد.

وی گفت: با تشکیل ۱۷ گروه و با حضور ۶۸ نفر در قالب داوطلبان بسیجی از حوزه بسیج، طلاب و روحانیان این میزان محلول های ضدعفونی شامل ۶ هزار محلول ضدعفونی دست و ۲ هزار محلول ضد عفونی سطوح در اختیار ساکنان محلات مختلف شهر شیروان و روستای خانلق قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این اقدام به پیشگیری و مقابله با کرونا کمک می‌کند از همشهریان خواست در حد توان به مجمع خیرین سلامت کمک مالی داشته باشند.

فرماندار شیروان گفت: باید زنجیره انتقال این ویروس با توجه به سیر رو به رشد آن، قطع شود علاوه بر اینکه تنها راه کنترل بیماری نیز توجه به توصیه‌های بهداشتی مبنی بر ماندن در خانه و عدم تردد در سطح شهر است.

مرآتی با تأکید بر اینکه همه ما باید دست در دست هم به پویش «در خانه بمانیم» بپیوندیم، افزود: تنها راه شکست این ویروس همین است و عاجزانه به مردم التماس می‌کنم در خانه بمانند چون شاید فردا دیر باشد.

وی گفت: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ تعداد ۵ هزار و ۵۸۷ نفر در ورودی های شیروان غربالگری تب سنجی شدند که ۳ نفر مشکوک تشخیص داده شدند. از این افراد ۲۶۹ نفر به مقصد شهرستان شیروان سفر می کردند که ۱۷۵ نفر به شهر و ۹۴ نفر به روستاها می رفتند.

وی گفت: همچنین دیروز تعداد ۵ هزار و ۹۰۰ نفر در ورودی های شیروان غربالگری تب سنجی کرونا شدند که مقصد ۴۴۴ نفر شهرستان شیروان بود که ۳۴۴ نفر به شهرها و ۱۰۰ نفر به روستاها سفر می کردند.

تاکنون در شهرستان ۱۶۰ هزار نفری شیروان ۹ نفر مبتلای به کرونا شناسایی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی