ترددها در چهارحال و بختیاری روند کاهشی به خود گرفت


ترددها در چهارحال و بختیاری روند کاهشی به خود گرفت

شهرکرد- ایرنا- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ترددهای ورودی به استان در دومین روز فرودین با کاهش 75 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

شهرام ندیمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کنترل‌ها و غربالگری‌های مبادی ورودی استان در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سبب شده تا ترددها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد.

وی پیش‌بینی کرد، این ترددها در روزهای آینده نیز از کاهش بیشتری برخوردار شود چرا که ترددهای ورودی به استان در ۲۸ اسفند ۶۴.۸ درصد کاهش، در ۲۹ اسفند ۶۹.۳ درصد کاهش و در یکم فروردین با کاهش ۷۴ درصدی روبرو بود.

ندیمی، بیشترین کاهش ترددها را در محور بروجن به شهرضا اصفهان اعلام کرد و گفت: در حدود ۹۰ درصد ترددها در این مسیر کاهش یافته است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری همچنین کاهش تردد در محور بروجن به لردگان که از محورهای مهم و ترانزیتی استان به شمار می‌رود را ۶۵ درصد گزارش کرد و افزود: پرترددترین محور استان شهرکرد به فارسان است که با این وجود ۵۰ درصد ترددهای این مسیر نیز در روزهای اخیر کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024