فرماندار: هفتمین مرحله ضدعفونی کردن معابر سمنان انجام شد


فرماندار: هفتمین مرحله ضدعفونی کردن معابر سمنان انجام شد

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان گفت: هفتمین مرحله ضدعفونی کردن مناطق شلوغ و پرتردد این شهر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شامگاه سه‌شنبه انجام می‌شود.

سید عباس دانایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: روستاهای شهرستان سمنان تا کنون در سه مرحله به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شد و مرحله چهارم ضدعفونی نیز دیشب همزمان با شهرسمنان انجام شد.

وی ادامه داد: ضدعفونی کردن مناطق شلوغ و پرتردد شهرسمنان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا زمانی که کارشناسان بهداشت توصیه کنند ادامه می‌یابد.

فرماندار سمنان بیان کرد: مهمانشهر سمنان محل اسکان اتباع افغان، با توجه به آموزش‌های ارایه شده و تمهیدات بهداشتی درنظر گرفته شده از لحاظ شیوع ویروس کرونا پاک است.

دانایی بیان کرد: در کنار ضدعفونی کردن مناطق شلوغ و تعطیلی اصناف غیرضروری، غربالگری و بیماریابی در شهرستان سمنان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است و تا شامگاه چهارم فروردین ۷۷ درصد جمعیت سمنان غربالگری شدند.

وی خاطرنشان کرد: غسل و کفن بیماران فوت شده در اثر ویروس کرونا نیز در سمنان به صورت ویژه و در غسالخانه جداگانه انجام می‌شود و بعد از اجرای احکام اسلامی و دستورالعمل‌های بهداشتی، در وادی السلام سمنان در عمق چندمتری خاکسپاری می‌شوند.

فرماندار سمنان اظهار داشت: ماندن در خانه مهمترین راهکار در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود و شهروندان با ماندن در خانه می‌توانند در شکست این ویروس کمک کنند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا