نمایش نوروزی «ضربه فنی» کانون در شبکه امید سیما


نمایش نوروزی «ضربه فنی» کانون در شبکه امید سیما

فیلم «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شبکه امید سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شبکه امید پخش این فیلم را در جدول برنامه‌های نوروزی خود قرار داده است و بر این اساس این فیلم ویژه نوجوانان ساعت ١٧:۴۵ دقیقه روز ٧ فروردین به نمایش گذاشته می‌شود.

در این فیلم که به تهیه‌کنندگی کانون و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در سال ١٣٩٧ تولید شد، بازیگرانی مانند نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان ضربه فنی درباره‌ی محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.

این فیلم همچنین ساعت ٩ صبح روز جمعه ۸ فروردین ١٣٩٩ یک‌بار دیگر از شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی ایران بازپخش خواهد شد.

یادآوری می‌شود، این فیلم علاوه بر این‌که در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت سه پروانه زرین، یک جایزه ویژه، یک تندیس و یک لوح قدردانی در بخش‌های مختلف شد، تاکنون در چند جشنواره‌ بین‌المللی فیلم همچون جشنواره فیلم‌های کودکان چین، فیلم جیفونی ایتالیا و فیلم زلین چک نیز به نمایش در آمده است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی