ستاد پیگیری جهش تولید برای تحقق شعار سال در سنندج تشکیل می شود


ستاد پیگیری جهش تولید برای تحقق شعار سال در سنندج تشکیل می شود

فرماندار سنندج با اشاره به نامگذاری پیاپی سال‌های اخیر توسط رهبری با عناوین اقتصادی و تولیدی اعلام کرد که کارگروهی برای شناسایی و رفع موانع جهش تولید در فرمانداری سنندج ایجاد شده است.

محمد ابراهیم زارعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید اظهار کرد: حدود ١۰ سال است که مقام معظم رهبری مستمر نامگذاری سال را با عناوین اقتصادی و تولیدی درنظر گرفته‌اند.

وی افزود: این نامگذاری‌های پیاپی توجه مردم و مسئولین را به اهمیت کارهای اقتصادی، رونق تولید، خرید کالای ایرانی و غیره جلب کرده است.

فرماندار سنندج با اشاره به درگیری کشور با ویروس کرونا تصریح کرد: امسال باید تلاش‌هایمان را برای تحقق شعار سال، با عنوان جهش تولید دو چندان کنیم و به معنای واقعی موانع تولید را برداریم.

وی عنوان کرد: مسئولان و فعالان حوزه اقتصادی باید توجه ویژه‌ای به نامگذاری امسال از سوی رهبری داشته باشند و عزم خود را جزم کنند تا به صورت جهشی، تولید افزایش یابد.

زارعی ادامه داد: اکنون ستادی در فرمانداری سنندج تشکیل شده که رسما فعالیت خود را در خصوص پیدا کردن موانع پیشرفت واحدهای تولیدی سطح شهرستان سنندج و رفع آن، از هفته آینده آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد یاد شده از همکاران حوزه اقتصادی و برنامه‌ریزی فرمانداری سنندج تشکیل شده است.

فرماندار سنندج در پایان درخصوص ریشه‌کن شدن هرچه سریعتر ویروس کرونا در کشور ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: امیدواریم پس از شکست ویروس کرونا با عزم جدی فعالیت خودمان را برای دستیابی به هدف جهش تولید آغاز کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده