بهبود 144 بیمار مشکوک کرونایی در فریدونکنار


بهبود 144 بیمار مشکوک کرونایی در فریدونکنار

ساری - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت فریدونکنار از بهبود 144 بیمار مشکوک کرونایی در این شهرستان خبر داد.

دکتر محمد ساتری شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۵۷ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار بستری شدند.

وی علت مشکوک دانستن مبتلایان به کرونا را در محدودیت کیت های آزمایشی عنوان کرد و افزود : همه بیماران بستری شده دارای علائم خارجی ویروس کرونا بودند ، اما نمی توان بدون کیت آزمایشی ابتلای آنها به ویروس را قطعی دانست.

رئیس شبکه بهداشت فریدونکنار اظهار داشت : از مجموع مبتلایان مشکوک به ویروس کرونا که در تنها بیماستان این شهر بستری شدند تعداد ۱۴۴ نفر تاکنون بهبود یافته و مرخص شدند.

ساتری با بیان اینکه در حال حاضر ۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی فریدونکنار تحت مراقبت هستند ، افزود: خوشبختانه ظرفیت این بیمارستان از حالت حداکثر خارج شده و اکنون شاهد خالی بودن تعداد قابل توجهی از تخت های بیمارستان هستیم.

کاهش روند شیوع کرونا در فریدونکنار

رئیس شبکه بهداشت فریدونکنار همچنین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس پایش های مستمر و مراجعه بیماران مشکوک کرونایی به مراکز درمانی و بیمارستانی شاهد روند کاهشی هستیم.

ساتری نسبت به موج دوم شیوع ویروس کرونا در فریدونکنار هم هشدار داد و ابراز امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده و محدودیت های جدید تردد و مسافرت و بویژه همکاری شهروندان فریدونکناری ، این شهرستان دوباره شاهد اوج گرفتن شیوع بیماری نباشد.

وی ادامه داد: با این وجود پیش بینی های لازم برای مقابله گسترده با شیوع کرونا در این شهرستان شده است و در همین راستا نقاهتگاهی در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار که در نزدیکی بیمارستان امام خمینی قرار دارد تجهیز شده است تا در صورت لزوم از این نقاهتگاه استفاده شود.

ساتری ادامه داد: حدود ۹۰ تخت در این نقاهتگاه آماده شده است تا در صورت پر شدن ظرفیت بیمارستان ، بیمارانی وضعیتشان روبه بهبود است به این مکان منتقل شوند.

وی در پایان با اشاره به ساحلی بودن و گردشگر پذیر بودن بیمارستان فریدونکنار تاکید کرد: فعلا کسی به این شهر سفر نکند.

رئیس شبکه بهداشت فریدونکنار از مردم فریدونکنار خواست تا در هفته های آینده برای قطع زنجیره ویروس کرونا کمتر در مکان های عمومی تردد کنند.

بیمارستان امام خمینی تنها بیمارستان شهرستان فریدونکنار است که علاوه بر بیماران کرونایی فریدونکناری بیمارانی از شهرهای بابلسر و بهنمیر نیز در آنجا پذیرش می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022