پیامدهای اقتصادی کرونا درکارگروه‌های تخصصی کیش بررسی می شود


پیامدهای اقتصادی کرونا درکارگروه‌های تخصصی کیش بررسی می شود

کیش - ایرنا- رییس ستاد اقتصادی مقابله با ویروس کرونا در کیش؛ از تشکیل کارگروهای وِیژه و اتاق فکر با مشارکت بخش خصوصی برای بررسی زیانها و پیامدهای ناشی از کرونا و حمایت از فعلان اقتصادی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری کیش و رییس ستاد اقتصادی مقابله با ویروس کرونا در این منطقه آزاد گفت: بهره‌گیری از ظرفیت کارگروه‌های تخصصی می‌توانیم با استخراج آمار و اطلاعات دقیق، در این حوزه‌ها، تصمیم گیری و چاره جویی با دقت و اثر گذاری بیشتر صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش، آخوندی ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی را دسترسی به آمار و اطلاعات جامع از میزان خسارات و رکود اقتصاد جزیره کیش عنوان کرد و گفت: کارگروه تخصصی ستاد اقتصادی مقابله با کرونا با هدف کمک به فعالان اقتصادی در کیش با پیگیری از مراجع دولتی برای دریافت تسهیلات، وام کم‌بهره و بلاعوض به این قشر از جامعه کمک خواهد کرد.

آخوندی خاطر نشان کرد: با شناسایی راه‌کارهایی برای برطرف کردن مشکلات پیش‌روی اقتصادی که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کیش ایجاد شده مواردی که مربوط به سازمان و هیئت مدیره است براساس ضوابط به آنان مساعدت خواهد شد.

رییس ستاد اقتصادی مقابله با کرونا، فعالان اقتصادی را پیشگام خط مقدم مبارزه با این بیماری دانست و اضافه کرد: این کارگروها در قالب کارکارگروه‌های، صنعت، بازار، هتلداری و گردشگری، سرمایه‌گذاران، رستوران‌ها، تشکیل می شود و رییس هرکدام از این کار گروه از میان صنف مربوطه تعیین خواهد شد.

وی افزود: رابط هر کدام از این کارگروه‌ها از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش هستند و در نشست‌های تخصصی هر هفته ستاد اقتصادی مقابله با کرونا حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودتان می‌توانید در سفرهای خانوادگی گیر و گرفت خودرو را رفع کنید