فصل سوم سریال Killing Eve دو هفته دیگر منتشر می‌شود


فصل سوم سریال Killing Eve دو هفته دیگر منتشر می‌شود

خبر خوب برای هواداران سریال Killing Eve ، شرکت AMC اعلام کرده است که فصل سوم این سریال تا دو هفته دیگر منتشر می‌شود. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید. این سریال حالا فصل سوم خود را در روز دوشنبه 12 آوریل آغاز خواهد کرد. این سریال در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از شبکه‌ها، سرویس‌های استریم اینترنتی با کابوس برنامه‌ریزی و تولید بخاطر ویروس کرونا...

خبر خوب برای هواداران سریال Killing Eve ، شرکت AMC اعلام کرده است که فصل سوم این سریال تا دو هفته دیگر منتشر می‌شود. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

این سریال حالا فصل سوم خود را در روز دوشنبه 12 آوریل آغاز خواهد کرد. این سریال در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از شبکه‌ها، سرویس‌های استریم اینترنتی با کابوس برنامه‌ریزی و تولید بخاطر ویروس کرونا مواجه شده اند.

برای مثال AMC مجبور شد تولید فیلم‌های Walking Dead و Fear the Walking Dead را متوقف کند. سارا بارنت مدیر AMC گفت:

ما می‌دانیم که این سریال چقدر محبوب است و ما می‌دانیم که چقدر مردم مشتاق فصل جدید هستند. این فصل از سریال Killing Eve بسیار از نظر روانی عمیق است، و با حضور بازیگرانی مثل ساندرا اوه، جودی کومر و فیونا شاو نتایج حیرت انگیز خواهد بود. ما واقعا مشتاقیم تا واکنش طرفداران این سریال را ببینیم.

فصل سوم درباره زندگی ویلانل، قاتل بدون شغل، و ایو مامور سابق MI6 که پنهان شده است. همه چیز خوب بنظر می‌رسد تا اینکه یک مرگ شوکه کننده باعث می‌شود تا دوباره آن‌ها باهم برخورد کنند. این برخورد برای آن‌ها هزینه‌های بسیار سنگینی در بر خواهد داشت.

ساندرا اوه، جودی کومر، فیونا شو، دیوید هیگ، کیم بودنیا، نینا سوسانیا از بازیگران این سریال هستند. سوزان هیثکت (Suzanne Heathcote)، کسی که سازنده Fear the Walking Dead بود حالا مسئولیت شورانر این فصل از سریال Killing Eve را برعهده دارد. فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) تهیه‌کننده این فصل است. سالی وودوازد جنتل (Sally Woodward Gentle)، لی موریس (Lee Morris)، جینا مینگاچی (Gina Mingacci)، دیمون توماس (Damon Thomas) و جف ملوین (Jeff Melvoin) از دیگر تهیه‌کنندگان این سریال اند.

سریال Killing Eve توسط شرکت Sid Gentle Films Ltd>

فصل سوم سریال Killing Eve دو هفته دیگر منتشر می‌شودفصل سوم سریال Killing Eve دو هفته دیگر منتشر می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند