توزیع 200 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان


توزیع 200 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از 200 هزار عدد ماسک در 47 کارگاه توسط گروه‌های جهادی در این استان تولید و در بین اقشار مختلف جامعه توزیع شده است.

علی اکبر جعفری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی برای مقابله با ویروس کرونا از اولویت‌های گروه‌های جهادی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: ۳۴۰ هزار و ۸۱۱ لیتر مواد ضدعفونی کننده در اجرای رزمایش مشترک بیولوژیکی با قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور که همچنان در سیستان و بلوچستان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد نیز تولید، توزیع و در ضدعفونی کردن معابر بکار برده شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با همکاری قرارگاه قدس در هفت رزمایش مشترک تاکنون ۱۳ هزار و ۶۱۹ باب مدرسه، مکان مذهبی و معابر عمومی را گندزدایی و ضدعفونی کرده‌اند.
وی افزود: هم‌اینک ۹۴۴ گروه جهادی تخصصی (درمانی و بهداشتی) و عمومی شامل گروه‌های چهار تا ۳۰ نفره با تجهیز تمامی امکانات و بکارگیری ۲۸ هزار و ۴۵ نفر عضو اعم از شیعه و سنی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.
جعفری به ضدعفونی کردن بیش‌از ۱۷ هزار بوستان و معابر خیابانی اشاره کرد و اظهارداشت: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، استفاده از کاروان‌های موتوری برای گندزدایی مجتمع‌ها و سطح شهر،استفاده از کارواش‌های برقی مدرن از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در این مدت بوده است.

وی بیان کرد: آموزش چهره به چهره عمومی به بیش‌از ۱۶۴ هزار نفر یکی دیگر از اقدامات موثر در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کروناست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی