بیمار 50 ساله بعد از 7 روز جدال با کرونا به زندگی بازگشت


بیمار 50 ساله بعد از 7 روز جدال با کرونا به زندگی بازگشت

متخصص عفونی بخش کووید مجتمع پیامبر اعظم(ص)، عنوان کرد: بیمار 50 ساله بعد از 7 روز بستری در بخش آی‌.سی‌.یو کووید مجتمع پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و جدال نابرابر با بیماری کرونا در نهایت به زندگی بازگشت.

متخصص عفونی بخش کووید مجتمع پیامبر اعظم(ص)، عنوان کرد: بیمار ۵۰ ساله بعد از ۷ روز بستری در بخش آی‌.سی‌.یو کووید مجتمع پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و جدال نابرابر با بیماری کرونا در نهایت به زندگی بازگشت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دکتر مهدی فراشاهی بیان کرد: بیمار خانم ۵۰ ساده با سابقه بیماری قلبی و کلیوی بود که از ۵ فروردین ماه با تنگی نفس شدید، سطح اکسیژن خون ۸۰% به بیمارستان کووید بیمارستان شهید محمدی مراجعه کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط نامساعد بیمار در بخش آی. سی. یو کووید بستری و جهت کمک به تنفس و اکسیژن رسانی بیمار به دستگاه تهویه مکانیکی متصل شد.

متخصص عفونی بخش کووید مجتمع پیامبر اعظم(ص) با بیان اینکه بیماری‌های زمینه‌ای بیمار شرایط وی را بحرانی تر می کرد، اظهار کرد: در نهایت پس از هفت روز جدال نابرابر با کرونا انجام مراقبت های پرستاری و دارو درمانی، ویزیت روزانه توسط متخصصین عفونی،بیهوشی و انجام تنظیمات موثر دستگاه تهویه مکانیکی در نهایت این بیمار در ۱۳ فروردین ماه از دستگاه تهویه مکانیکی جدا و جهت ادامه درمان به بخش بستری کووید انتقال یافت که پس از طی دوران نقاهت ترخیص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه