کمک‌های مردمی کنترل کرونا در سلسله ساماندهی می‌شوند


کمک‌های مردمی کنترل کرونا در سلسله ساماندهی می‌شوند

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: تمامی مشارکت های مردمی در خصوص کنترل کرونا، ساماندهی و در قالب قرارگاه خدمات رسانی شهید سلیمانی جمع‌آوری و توزیع می‌شوند.

شریف خسروی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی افراد و انجمن ها در شهرستان ساماندهی شده فعالیت نمی کنند لذا لازم است با توجه به بخشنامه کشوری ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری و کنترل کرونا، فعالیت تمامی افراد، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد زیر نظر قرارگاه خدمات رسانی شهید سلیمانی باشند تا امکان خدمت رسانی بهتر و شایسته تر فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول این قرارگاه تامین تجهیزات و امکانات بخش های درمانی و بیمارستان شهرستان است افزود: از انجا که هنوز به سطح پایدار و مطلوبی در کنترل ویروس در سلسله نرسیده ایم اولویت بعدی همچنان ضدعفونی و سمپاشی شهرستان با کمک شهرداران و بخشداران خواهد بود و مابقی کمک ها نیز صرف معیشت بیماران مبتلا به کرونا و نیازمندان می شود.

فرماندار سلسله ادامه داد: هم اکنون فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جانشین رییس ستاد شهرستانی مدیریت کرونا است، انجام هرگونه فعالیت و جمع آوری کمک های مردمی خارج از قرارگاه شهید سلیمانی غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده برخورد می شود.

خسروی بر لزوم تامین امنیت بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی باید با استفاده از ظرفیت روحانیون نسبت به خدمات روانشناسی و ایجاد آرامش در بیماران مبتلا به کرونا و خانواده های آنها اقدام نماید.

وی افزود: همچنین بهزیستی شهرستان موظف است نسبت به شناسایی خیران و خانواده های نیازمند برای کمک به تامین معیشت آنها اقدام نماید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عملیات برف روبی در جاده های ارتباطی سلسله