لوگان ویلیامز بازیگر جوان سریال Flash در سن 16 سالگی درگذشت


لوگان ویلیامز بازیگر جوان سریال Flash در سن 16 سالگی درگذشت

لوگان ویلیامز (Logan Williams) کسی که نقش جوانی بری آلن را در دو فصل ابتدایی سریال Flash بازی می‌کرد، در سن 16 سالگی درگذشت. لوگان ویلیامز در سن 16 سالگی در هفته اخیر درگذشت. او در ابتدای سریال Flash در 8 قسمت از دوفصل ابتدایی ظاهر شد. فلش‌بک هایی که از کاراکتر بری آلن به کودکیش در طول سریال زده می‌شد به مخاطبان کمک می‌کرد تا با این شخصیت ارتباط...

لوگان ویلیامز (Logan Williams) کسی که نقش جوانی بری آلن را در دو فصل ابتدایی سریال Flash بازی می‌کرد، در سن 16 سالگی درگذشت.

لوگان ویلیامز در سن 16 سالگی در هفته اخیر درگذشت. او در ابتدای سریال Flash در 8 قسمت از دوفصل ابتدایی ظاهر شد. فلش‌بک هایی که از کاراکتر بری آلن به کودکیش در طول سریال زده می‌شد به مخاطبان کمک می‌کرد تا با این شخصیت ارتباط برقرار کنند و نحوه تبدیل شدن او به یک ابر قهرمان را نمایش دهند. آخرین حضور کامل ویلیامز در این سریال در سال 2015 بود، اگرچه بوسیله قسمت‌های آرشیو شده در سال 2016 نیز در سریال ظاهر شده بود. تقریبا از آن زمان به بعد سریال از فلش‌بک زدن به کودکی بری کمتر استفاده کرد.

اخبار مرگ این بازیگر توسط سایت خبری tricitynews منتشر شد، آن‌ها با مادر بازیگر، مارلیس ویلیامز، درباره مرگ غیرمنتظره او در دوم آوریل مصاحبه کردند. ستاره سریال Flash، گرانت گاستین نیز کسی که نقش بزرگسالی بری آلن را بازی می‌کند، نیز نسبت به این خبر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار پستی که عکس آن دو در حین ضبط سریال Flash در آن بود، واکنش نشان داد.

من نه تنها از استعداد فوق‌العاده لوگان بلکه از رفتار بسیار حرفه‌ای او تحت تاثیرقرار گرفتم.

او همچنین همدردی خود با خانواده او را ابراز کرد و از بقیه نیز درخواست همین کار را کرد.

اضافه بر سریال Flash ویلیامز در سریال‌هایی مانند Supernatural نیز بازی کرده بود. او در سریال The Color of Rain نیز با نقش‌آفرینی پرداخته بود و در دوقسمت از سریال The Whispers نیز بازیگر مهمان بود. مهمترین آن‌ها بازی در سریال When Calls the Heart بود که مجموعا 13 قسمت در سال‌های 2014 تا 2016 را بازی کرده بود.

لوگان ویلیامز بازیگر جوان سریال Flash در سن 16 سالگی درگذشتلوگان ویلیامز بازیگر جوان سریال Flash در سن 16 سالگی درگذشت


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مادر