موسسه مهر گیتی 50 مدرسه در کشور ساخت


موسسه مهر گیتی 50 مدرسه در کشور ساخت

کرج –ایرنا- مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی اعلام کرد: سال گذشته این موسسه با کمک های مردمی توانست 50 مدرسه با 191 کلاس درس را در مناطق محروم کشور افتتاح کند.

زهرا گیتی نژادعصر روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا درکرج اظهارداشت: طبق یک تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش ساخت ۵۵ مدرسه جدید نیز درمناطق محروم کشور متقبل شدیم.

وی ضمن قدردانی ازمشارکت مردم درفراخوان های موسسه مهرگیتی، خاطرنشان کرد: مردم در کمپین های دختران فردا، با کتاب میشه و کمک به مناطق سیل زده در سال ۹۸ نشان دادند که یاری گرهموطنانشان هستند.

گیتی نژاد بیان داشت: سال گذشته در قالب طرح رایانه برای همه، توانستیم ۱۹۸ رایانه به مدارس کم برخوردار کشور ارسال کنیم. همچنین یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز و دانشجو زیرپوشش تحصیلی این موسسه در استان های مختلف کشور قرارگرفت.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲۰ هزار جلد کتاب برای مناطق کم برخوردار کشور در قالب طرح کتاب برای همه به صورت رایگان ارسال شد.

اهدای کیف، لوازم التحریر، تجهیز مدارس، برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های فرهنگی از دیگر اقدامات انجام شده این موسسه در سال ۹۸ را تشکیل می دهد.

مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی اضافه کرد: مجموعه این موسسه با هدف تلاش برای ساختن ایرانی عاری از تبعیض و فقر فرهنگی گردهم آمده اند.

وی تاکید کرد: این مجموعه برای پیشبرد اهدافش نیاز به مشارکت خیرین نیک اندیش دارد تا دانش آموزان در شرایطی مناسب تحصیل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نگاهی به مراسم تولد خلوت سعید معروف ستاره والیبال در خانه اش روی مبل چرم/مبارکا باشه