مدیر حوزه های علمیه، ارتحال آیت الله فیض قمی را تسلیت گفت


مدیر حوزه های علمیه، ارتحال آیت الله فیض قمی را تسلیت گفت

قم – ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کشور، با صدور پیامی ارتحال آیت الله حاج شیخ مهدی فیض قمی از اساتید مبرز حوزه علمیه را تسلیت گفت.

آیت الله علیرضا اعرافی در این پیام که روز جمعه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده‌است: درگذشت آیت الله حاج شیخ مهدی فیض قمی از اساتید مبرز حوزه علمیه قم که سال های طولانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) اقامه جماعت و افاضه فیض می‌نمودند؛ موجب تاثر و اندوه شد.

پیام حاکیست: این مصیبت را به بیت و شاگردان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقیدسعید و سلامت و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای خانواده و ارادتمندان و بازماندگان شان از خداوند منان خواهانم.

به گزارش ایرنا،آیت‌الله مهدی فیض قمی از فقهای حوزه علمیه قم به علت کهولت سن و ایست قلبی صبح روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه در بیمارستان حضرت بقیه الله (عج) قم دارفانی را وداع گفت. ایشان از چند روز پیش به دلیل نارسایی قلبی و مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری بودند که به دلیل کاهش هوشیاری و ایست قلبی فوت کردند.

مرحوم فیض قمی از اساتید حوزه علمیه قم و امام جماعت مسجد امام حسن عسکری( ع) بود. وی فرزند مرحوم محمد میرزای فیض قمی از بزرگان حوزه علمیه قم می باشد. مرحوم آیت الله مهدی فیض قمی به کرونا مبتلا نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه