قدردانی مسجد «فینزبری پارک» از کادر خدمات بهداشتی لندن


قدردانی  مسجد «فینزبری پارک» از کادر خدمات بهداشتی لندن

مسجد «فینزبری پارک» برای قدردانی از زحمات کادر خدمات بهداشت ملی در بیمارستان «ویتینگتون» لندن اقدام به توزیع 100 وعده غذایی در میان آنها کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «islingtontribune»،مسجد «فینزبری پارک» واقع در لندن با همکاری یکی از خیریه های انسانی در این شهر اقدام به توزیع 100 وعده غذایی در میان کارکنان خدمات بهداشت ملی در بیمارستان «ویتینگتون» کرد.

«محمد کوزبار» که با خیریه « Human Appeal» و مرکز پخش غذای « Wishes» در این زمینه همکاری کرده است در این باره گفت: خوشحالیم که موفق شدیم کمکی به پرسنل بهداشت در بیمارستان «ویتینگتون» کرده باشیم و در این شرایط آنها را خوشحال کنیم.

وی افزود:ما به عنوان یک مسجد محلی وظیفه داریم تا به نوبه خود هر کاری که می توانیم برای جوامع محلی که اینجا در «ایسلینگتون» زندگی می کنند انجام دهیم و به ویژه به کارکنان خدمات بهداشت ملی خدمت کنیم.

متولی مسجد «فینزبری پارک» همچنین گفت:کارکنان خدمات بهداشت ملی افرادی هستند که در بحران کرونا از جان خود برای ما و به ویژه افراد سالخورده و آسیب پذیر مایه گذاشته اند و ما هم باید در حد توان به آنها خدمت کنیم.

«عبید شاه» از مرکز خیریه « Human Appeal» هم در این باره گفت:اطعام قهرمانان خدمات بهداشت ملی حداقل کاری است که ما می توانیم برای نشان دادن قدردانی مان از تلاش های آنها در این شرایط سخت برایشان انجام دهیم.

وی یادآور شد: ما برای خدمت رسانی به همه بیمارستان ها،مساجد و کسب و کارها در سراسر این منطقه آماده هستیم.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن