محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اجرا می‌شود


محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اجرا می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای تردد خودروهای سواری شخصی در شهر زنجان محدودیت‌های تردد اجرا می‌شود.

مهرداد سلطانی شامگاه جمعه در پایان جلسه شورای ترافیک استان افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان زنجانی این شورا تصمیم گرفت محدودیت‌هایی را برای کاهش تردد خودروهای سواری شخصی در زنجان به اجرا بگذارد.

وی یادآورشد: از روز یکشنبه /۲۴ فروردین/ این محدودیت‌ها در شهر زنجان به اجرا گذاشته می‌شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: فاصله گذاری هوشمند بخشی از فاصله گذاری اجتماعی است و هفته گذشته پس از پایان تعطیلات نوروز ما شاهد افزایش ترددهای درون شهری بودیم که این امر باعث افزایش زنجیره انتقال ویروس کرونا شد.

وی تصریح کرد: بنا به پیشنهاد ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا و تصویب اعضای شورای ترافیک مقرر شد رفت و آمد خودروها در شهر زنجان محدودتر شود که ریز اعمال محدویت‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد: در استان زنجان بیماری کرونا مدیریت شده و اگر مردم به هشدارها توجه نکنند و بجای درخانه ماندن اینگونه به خیابانها بیایند احتمال دارد روند ابتلا به بیماری کرونا در زنجان افزایش یافته و به اوج برسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارت های امروز همستر کمبت 29 خرداد 1403 سه شنبه وقتی هر کوین 6 تومان شده