تحقق شعار سال زمینه‌ساز شکوفایی تولید می‌شود/ فعالیت‌های شهرداری تحت‌الشعاع مبارزه با کروناست


تحقق شعار سال زمینه‌ساز شکوفایی تولید می‌شود/ فعالیت‌های شهرداری تحت‌الشعاع مبارزه با کروناست

شهردار سمنان بر ضرورت تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت:تحقق شعار سال، زمینه ساز شکوفایی و تولید در استان سمنان خواهد بود

سیدمحمد ناظم‌رضوی در حاشیه بازدید معاون استاندار سمنان از شهرک بازیافت سمنان با بیان اینکه شهرداری‌ها از ارکان اصلی تحقق جهش تولید هستند، اظهار کرد: نقش شهرداری‌ در پویایی و رونق تولید غیر قابل انکار است و تحقق شعار سال، زمینه ساز رونق بیشتر و شکوفایی در عرصه تولید در استان سمنان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی فعالیت‌های شهرداری تحت‌الشعاع مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است، اما در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت شهری برای تحقق شعار سال، از همه امکانات موجود برای حمایت از کارگاه‌های صنعتی کوچک استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تاسیس شهرک بازیافت این شهر، افزود: این شهرک با استفاده از اختیارات قانونی مندرج در بند ب ماده ۵۵ قانون شهرداری جهت ساماندهی کارگاه‌ها و صنایع مزاحم داخل شهر ایجاد شد که فاز نخست آن توسط شهرداری به اتمام رسید و عملیات ساخت فاز دوم آن نیز آغاز شده است و به زودی عملیات فراخوان برای متقاضیان منتشر می‌شود و واجدان شرایط می‌توانند طبق مجوزهای صنفی در این شهرک فعالیت کنند.

شهردار سمنان با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی برای حمایت از تولید و فعالان صنفی استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: باید با حمایت از بخش خصوصی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در مناطق شهری استان سمنان را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین از شهرک بازیافت مدیریت پسماند شهرداری سمنان بازدید کرد

این شهرک بازیافت در جنوب شهر سمنان واقع شده و هدف از اجرای این طرح جمع آوری بنگاه‌های ضایعاتی از وروی و خروجی شهر سمنان بوده است.

طرح دیوار کشی این شهرک در ۲۰ هکتار زمین و هشت هزار متر بلوارکشی انجام‌شد و این شهرک دارای تاسیسات آب و برق و دارای باسکول ۵۰ تُنی است.

۵۲ انبار ضایعاتی که سال‌های گذشته در جاده نظامی سمنان مشغول به فعالیت بود، اکنون در شهرک بازیافت ساماندهی شدند.

در این بازدید، راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و ناظم رضوی شهردار سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آب انبار تاریخی احمد توکلی در سمنان