ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی 


ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی 

بجنورد-ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بارش باران، سبب ریزش کوه در محور اسفراین- بجنورد، در محدوده قبل از تونل شده است.

محمد مشتری شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ریزش کوه، سبب بروز مشکل اندک، در تردد شد که البته نیروهای راهداری در حال برداشت هستند.

وی افزود: بر اساس گزارش شهرستان ها، در شهرستان بجنورد، سیل در روستای کلاته یاور سبب رسوب گذاری شده که اکنون برطرف شده و رسوب برداری انجام شده است.

مشتری خاطرنشان کرد: مشکل ریزش کوه در محور بجنورد-شیروان در محدوده روستای قوچ قلعه هم، اکنون حل شده است.

وی گفت: سیلاب در محور روستای بوربور شهرستان مانه و سملقان و محور بام شهرستان اسفراین، سبب رسوب گذاری شده که رسوب برداری انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در شهرستان اسفراین، محور روستای دیش آباد به علت سیل مسدود است.

بارندگی شدید شامگاه امروز همچنین موجب آبگرفتگی معابر شهری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی و بروز مشکلاتی در تردد مردم و وسایط نقلیه در مسیرهای درون شهری شد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی وزش باد شدید(گاهی بسیار شدید) بارش باران، پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ را در اغلب نقاط استان تا اواخر امشب پیش بینی کرده است که به ویژه در غرب و شمال شرق استان و از شنبه شب تا یکشنبه شب شرق، جنوب شرق و جنوب استان را فراخواهد گرفت.

جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، روند افزایش دما تا اواخر امروز و کاهش هشت تا ۱۰ درجه ای دما در گرم ترین ساعات روز یکشنبه تا صبح سه شنبه از پیامدهای این سامانه بارشی عنوان شده و از شهروندان خواسته شده ضمن پرهیز از ترددهای غیرضرور، از توقف در کنار رودخانه ها خودداری کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


400 خانواده زندانیان خراسان شمالی خدمات پزشکی دریافت کردند