سایت ثبت شکایات زوج ها از عودت اقساط وام ازدواج راه اندازی شد


  سایت ثبت شکایات زوج ها از عودت اقساط وام ازدواج راه اندازی شد

کریمی گفت: بانک مرکزی جهت رسیدگی به شکایات زوج ها سامانه ای به آدرس www.cbi.ir معرفی کرد تا زوج ها با وارد شدن به قسمت ثبت شکایات احتمالی، شکایات خود را در این خصوص ثبت کنند.

«اعظم کریمی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان در خصوص اقساط وارم ازدواج در زمان کرونا گفت: با توجه به تماس هایی که در خصوص پرداخت اقساط وام ازدواج با دفتر معاونت جوانان وزارت ورزش گرفته می شد ما تصمیم گرفتیم نامه ای به بانک مرکزی ارسال کنیم تا مشکلات موجود در این زمینه را پیگیری و اقدامات لازم را جهت برطرف کردن آن اتخاذ کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان اظهار کرد: بر همین اساس بانک مرکزی بخشنامه ای مبنی بر تعویق سه ماه بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه به دلیل شیوع کرونا در کشور صادر کرد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه بانک مرکزی این بخشنامه را صادر کرده بود ولی برخی بانک ها زوج ها را ملزم به پرداخت اقساط وام ازدواجشان کرده بودند تا اینکه با پیگیرهای مستمر ما مقرر شد بانک ها طبق مفاد بخشنامه بانک مرکزی عمل کنند.

کریمی خاطر نشان کرد: بنابر بخشنامه بانک مرکزی، بانک‌ها می بایست اقساط تسهیلات ازدواج را در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت پس از اتمام دوره بازپرداخت اقساط دریافت کنند ولی بر خلاف آن عمل کرده بودند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان تصریح کرد: برهمین اساس بانک مرکزی جهت رسیدگی به شکایات زوج ها سامانه ای به آدرس www.cbi.ir معرفی کرد تا زوج ها با وارد شدن به قسمت ثبت شکایات احتمالی شکایات خود را در این خصوص ثبت کنند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها