آخرین شانس سردار


امسال آخرین شانس است چراکه گذر از 26 سالگی برای او به معنی پایین آمدن شانس برای پیوستن به تیم‌های معتبر اروپایی است.

سامان موحدی راد| سردار آزمون در 26 سالگی هم بار دیگر سوژه اخبار نقل و انتقالاتی است. این شاید آخرین شانس سردار برای پیوستن به لیگی معتبر در اروپا باشد. سردار آزمون دنیای حرفه‌ای فوتبالی‌اش را خیلی متفاوت از دیگران آغاز کرد. خلیل آزمون پدر او در این مسیر نقش مهمی داشت. آنها خیلی زود فهمیدند که بهتر است استعدادی چون سردار را برای پرورش بهتر از لیگ ایران راهی لیگی حرفه‌ای‌تر کنند و برای همین سردار نوجوان از سپاهان راهی لیگ روسیه شد اما این انتقال موجب شد تا روسیه مسیر اول و آخر دوران حرفه‌ای او تا اینجای کار باشد.
به رغم اخباری که هر ساله از احتمال انتقال «مسی ایرانی» به لیورپول و لاتزیو در رسانه‌ها منتشر می‌شد اما سردار هرسال بین روبین کازان و روستوف دست به دست می‌شد. تیم‌هایی که حتی در سطح لیگ روسیه هم در جمع قدرت‌های برتر نبودند. با اینکه هر تابستان و زمستان با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اخباری از لینک شدن سردار آزمون به یکی از غول‌های 4 لیگ برتر اروپا در رسانه‌ها منتشر می‌شد اما نهایتاً سردار آزمون علیرغم درخشش‌هایش در لیگ روسیه و تیم ملی جایی بهتر از زنیت در روسیه پیدا نکرد. یکی از دو تیم بزرگ لیگ روسیه که جای خوبی برای دیده شدن سردار بود.
حالا به نظر می‌رسد دو سال پس از پیوستن سردار به این تیم و درخشش در فصل جاری باید سردار را واقعاً در یک لیگ بهتر ببینیم. آن هم در حالی که حداقل در رسانه‌ها هر روز بر مشتری‌های او افزوده می‌شود. در این روزها ساعتی نیست که در رسانه‌ها یک مشتری جدید برای سردار آزمون پیدا نشود. از ناپولی و اتلتیکو مادرید بگیر تا سویا و تیم‌هایی در لیگ انگلستان.
واقعیتش این است که من به عنوان یک هوادار فوتبال ایرانی و علاقه‌مند به موفقیتش کاری به این مسائل ندارم که آیا باز یک جریان رسانه‌ای دروغین پیرامون سردار شکل گرفته یا نه. برای من فقط یک موضوع مهم است و آن اینکه اگر سردار آزمون می‌خواهد در لیگی بهتر از روسیه و تیمی معتبرتر از زنیت بازی کند، امسال آخرین شانس است چراکه گذر از 26 سالگی برای او به معنی پایین آمدن شانس برای پیوستن به تیم‌های معتبر اروپایی است. در حقیقت او همین الان هم بهترین سال‌های فوتبالی‌اش را برای حضور در سطح یک فوتبال اروپا از دست داده و اگر این پیشنهادها واقعیت داشته، او سخت اشتباه کرده که به این لیگ‌‎‌ها نرفته است.
سردار آزمون و تیم مشورت دهنده به او با مذاکره کننده‌اش باید از همین فرصت‌های پایانی به خوبی استفاده کنند و اگر واقعاً شانسی برای حضور در لیگ‌های معتبر دارند، آن را محقق کنند.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر