استاندار خراسان جنوبی: سپاه پاسداران پیشگام در همه میدان‌ها است


استاندار خراسان جنوبی: سپاه پاسداران پیشگام در همه میدان‌ها است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور در عرصه‌های گوناگون، خاصه صحنه‌های خطرآفرین، ویژگی برجسته سپاه پاسداران بوده و این نهاد انقلابی از زمان تاسیس، همواره پیشگام در همه میدان‌ها است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان در این پیام نوشت: دوم اردیبهشت ماه، یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران به عنوان نماد اراده انقلابی کشور، با دشمن‌شناسی و بصیرت در شناخت جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره حافظ جان و مال و ناموس وطن و ملت شریف ایران اسلامی بوده و دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.

معتمدیان بیان کرد: افزایش توان بازدارندگیِ دفاعی و نظامی کشور که بخش مهمی از آن مرهون مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی بویژه شهید جبهه جهانی مقاومت، سردارِ سپهبد، شهید «حاج قاسم سلیمانی» و نیروهای مسلح است، موجب افزایش اقتدار ملی و امنیت عمومی و پشتوانه‌ای عظیم برای کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: در استان خراسان جنوبی نیز سپاه پاسداران در کنار بسیج سازندگی، همگام و همدل با دولت و با روحیه‌ای جهادی، طلایه‌دار خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و توسعه در منطقه بوده و خواهد بود.

رییس شورای تامین استان خراسان جنوبی افزود: اینجانب ضمن پاسداشت تلاش‌های جانانه سپاهیانِ ایثارگر در حفظ و استحکام دستاوردهای نظام، از خداوند متعال توفیق روزافزون همه خادمان ایران اسلامی را در تأمین و مراقبت از منافع و سربلندی کشور، تحت امر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئلت دارم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب