روحیه همدلی و جهادی مردم ایران یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس است


روحیه همدلی و جهادی مردم ایران یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس است

استاندار بوشهر گفت: شهدا و ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته است و همواره باید قدردان شهدا باشیم.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آیین تجلیل از دست اندرکاران کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر با قدردانی از عوامل اجرایی این رویداد مهم فرهنگی در استان بوشهر و تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه در روزهای آغازین انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز همواره نقش آفرین بوده و امروز هم شاهد جلوه هایی از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برگرفته از روحیه دوران دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: دفاع مقدس یک گنجینه بود و امروز نیز شاهد آثار آن در جامعه اسلامی هستیم، امروز که جامعه ما با یک بیماری عالم گیر مواجه شده و کشورهای پیشرفته در تامین نیازمندی های خود با مشکل مواجه هستند اما در ایران اسلامی با وجود روحیه ای ایثار و از خود گذشتگی که وجود دارد، مردم و گروه های جهادی و مسئولان در کنار هم قرار گرفته و بسیاری از نیازمندی ها برای مقابله با این بیماری مرتفع شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: شهدا و ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته است و همواره باید قدردان شهدا باشیم.

گراوند با قدردانی از حضور فرمانده کل سپاه در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر افزود: خوشبختانه با لطف خدا، همّت اقشار مختلف مردمی اعم از خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران و مجموعه مدیریتی استان، شاهد برگزاری باشکوه این کنگره بودیم.

وی با قدردانی از خانواده معظم شهدای استان که حضوری پرشور در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر داشتند، گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب هم در جمع اعضا کنگره و اظهارات ایشان در مورد بوشهر برای همیشه در اذهان مردم باقی می ماند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق