از لابلای حرف های دو ملی پوش/ باز هم جنجال در دو راهی الهلال-الاهلی


از لابلای حرف های دو ملی پوش/ باز هم جنجال در دو راهی الهلال-الاهلی

موضوع لایو دو بازیکن تیم های الاهلی و الهلال به گونه پیش رفت تا در حال حاضر هواداران الاهلی حملات شدیدی به صفحه اجتماع بازیکنان تیم خود داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاهلی عربستان آخرین تصمیم گیری بر اساس مقررات داخلی خود را به تایید کلیپی موکول کرد که منتسب به مهند عسیری بازیکن این تم است. کلیپی که او در یکی از شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده است. عسیری در این ویدئو با همبازی خود یعنی هتان باهابری نشست و درباره فوتبال و البته زندگی شخصی خارج از فوتبال با وی به صحبت پرداخت.

این کلیپ پس از انتشار بخش زیادی از اخبار و مطالب مربوط به سایت ها و رسانه های مختلف خبری را تامین کرد و به دلیل محتوای آن هواداران تیم الاهلی از دست این بازیکن خود به شدت عصبی و ناراحتند.

عصیری در این ویدئو از انتخاب تیم جدید همبازی خود در تیم ملی اظهار خوشحالی کرد و به وی گفت: من ای انتخاب را به تو تبریک می گویم چرا که الهلال خوبی بسیار بزرگ و فوق العاده است و به همین دلیل همیشه به قهرمای دست پیدا می کنند. الهلال بهترین تیمی بود که می توانستی در آن بازی کنی!

از لابلای حرف های دو ملی پوش/ باز هم جنجال در دو راهی الهلال-الاهلی

پس از این لایو و حرف های دو بازیکن ملی پوش فوتبال عربستان، محمد الحرثی، مدیرعامل باشگاه الاهلی با بازیکن تماس گرفت و عسیری نیز همه جزئیات شرایط فیلم و منظور از حرف های خود را برای وی توضیح داد. پس از این حرف ها مدیرعامل الاهلی از این بازیکن خواست تا فیلم کامل این گفتگو را برای وی بفرستد. البته باشگاه الاهلی هم در این باره توضیح داد که در حال حاضر تصمیمی در قبال این حرکت ندارد تا تمام اتفاقات فیلم مورد نظر را بازبینی کند.

اما مهند عسیری در دفاع از خود در شبکه اجتماعی توئیتر خود نوشت: متاسفانه خیلی ها آن ویدئو را هر جور که دوست داشتند پخش کردند. آنها می گویند که من گفته ام الاهلی اصلا مهم نیست اما من هرگز این حرف را به زبان نیاوردم. حتی برخی می‌گویند که من اشاره کردم که میخواهم به الهلال بروم در حالی که من هرگز چنین حرفی را نزدم. من اگر میخواستم به الهلال بروم سه سال پیش این کار را می کردم. حتی من در همین فیلم هم به او گفتم امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که تو هم به الاهلی بیایی.

از لابلای حرف های دو ملی پوش/ باز هم جنجال در دو راهی الهلال-الاهلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !